AnonymBruker Skrevet 12. april 2018 #1 Skrevet 12. april 2018 Har 2 mnd på rad opplevd at innbetaling til forsikring har blitt kreditert for så å komme på neste mnd faktura. Begge gangene har alt vært korrekt betalt, altså med rett KID og innen forfall (med god margin). Og etter å ha vært i kontakt med forsikringsselskapet begge gangene har jeg ikke fått noe grunn til hvorfor dette har hendt, men beskjed om at kreditert beløp blir fakturert på neste faktura (som det også har blitt). Har også forsikret meg om at jeg fremdeles har forsikringer hos dem. Nå nærmer deg seg snart forfall for neste faktura (nå med beløp for 3 mnd), dersom det igjen skjer at jeg får kreditert hele beløpet kan jeg da nekte innbetaling? Hvilken mulighet har forsikringsselskapet til å kreditere (uten grunn og uten varsling) for så å fakturere på nytt? Anonymkode: b7dac...596
..... Skrevet 12. april 2018 #2 Skrevet 12. april 2018 Har også opplevd dette, vet ikke hva det er de holder på med, men har ikke undersøkt noe ytterligere rundt dette.
AnonymBruker Skrevet 12. april 2018 #3 Skrevet 12. april 2018 Vil det ikke da være enklere å betale årlig? i stedenfor å få problemer hver måned? Anonymkode: eea42...0af
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå