Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

For noen år siden ble jeg alvorlig skadet og ble ufør da prognosene så dårlige ut. Etter mange år med beinhard jobbing er jeg endelig på vei tilbake til arbeidslivet, og jeg lurer på om det er noen uføre her som har gått fra å være ufør til å bli selvstendig næringsdrivende. Er det en mulighet? Erfaringer tas i mot med takk.

Ps: jeg håper moderator kan ta ansvar å slette tråden hvis det blir hets/mobbing av uføre.

Anonymkode: 893ec...652

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er vel ihvertfall ingen grunn til å begynne med hets her. Du har jo til og med vist at i noen tilfeller går det an å bli frisk igjen, med trening og stå på vilje. Er fullt klar over at ikke det går for alle altså. 

Men: kanskje du skal trappe opp litt gradvis med en vanlig jobb? Så får du testet ut hva du klarer? 

Som selvstendig KAN det bli mye jobbing. Selvsagt også kan det være veldig gøy og spennende slik at du får ekstra energi. Kommer jo an på markedet du skal inn i, og dine ambisjoner. 

Har ikke noe erfaring, men ønsker deg lykke til. Du må nesten kjenne på hva du tror du klarer. Er jo veldig fint å prøve, du lykkes ihvertfall ikke hvis ikke du tar noen sjanser. 

AnonymBruker
Skrevet

Har du god kunnskap rundt næringen du skal drive med? Det har endel å si om man skal holde på. Jeg ville sett hvor mye du hadde tjent, og når du har bygd opp nok så du vet lønnen din tilsvarer at du kan leve av det så kan du fryse uføren din i 10år.

Anonymkode: 4ec0e...77f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...