Gjest Anonymous Skrevet 21. februar 2005 #1 Skrevet 21. februar 2005 I så fall har du muligheten til å si noe om det i denne tråden, gjerne med linker både til SHDIR, WHO og andre som kan bidra med støttende statistikk. Selv er jeg kanskje mest lei av den mentale fedmen de fremviser; et selvbilde som gjør selv Lars Sponheim til en beskjeden og kompetent mann.
Gjest Catwoman Skrevet 21. februar 2005 #2 Skrevet 21. februar 2005 jepp. Jeg er lei av skapsete og gleie gjester. pføy...
Loolaa Skrevet 21. februar 2005 #3 Skrevet 21. februar 2005 jepp. Jeg er lei av skapsete og gleie gjester. pføy... Ja, eier de ikke skam?!! Vise seg fram på den måten
Gjest Bellatrix Skrevet 21. februar 2005 #4 Skrevet 21. februar 2005 De burde kanskje løst litt kryssord så de fikk litt hjernetrim?
LilleBille Skrevet 21. februar 2005 #5 Skrevet 21. februar 2005 Ja, eier de ikke skam?!! Vise seg fram på den måten .. og akkurat som om det er greit å si at vi kan se en annen vei liksom
Loolaa Skrevet 21. februar 2005 #6 Skrevet 21. februar 2005 Ja, når de bare kommer valsende inn på min pc!
Gjest Catwoman Skrevet 21. februar 2005 #7 Skrevet 21. februar 2005 .. og akkurat som om det er greit å si at vi kan se en annen vei liksom nei er du gal :o Det er jo helt umulig det.
Gjest Valhalla Skrevet 21. februar 2005 #8 Skrevet 21. februar 2005 Jeg er lei av fete mennesker generelt, er det mulig å ha så dårlig selvkontroll?
Krølltoppen Skrevet 21. februar 2005 #9 Skrevet 21. februar 2005 Hvordan gjenkjenner du en fet gjest??? Har de tyngre innlegg enn de andre? :klø:
Loolaa Skrevet 21. februar 2005 #10 Skrevet 21. februar 2005 Hvordan gjenkjenner du en fet gjest??? Har de tyngre innlegg enn de andre? :klø: Godt forslag! Men les denne, så skjønner du mer
Krølltoppen Skrevet 21. februar 2005 #11 Skrevet 21. februar 2005 Godt forslag! Men les denne, så skjønner du mer Åja! Jeg trodde den gjesten var en sportsidiot jeg. Ref. en annen tråd her.
Gjest Anonymous Skrevet 21. februar 2005 #12 Skrevet 21. februar 2005 Jeg er lei av fete trådstartere som føler seg såpass truffet av alle innleggene mine at de må lage egne mot-tråder til dem. Hersk og splitt-de luxe funker ikke mot gjester. Om man har lite utstyr, er fet, eller rett og slett bare enkel: Hvis man reagerer på den måten en viss person her gjør, kan det bare betyr en ting: latterliggjøring for å berge eget skinn. Ingenting virker så styrkende på medlemsmassen som ytre fiender og inntrengere. I så måte er det betryggende at de gamle strategiene fortsatt virker.
Gjest Devil's Spawn Skrevet 21. februar 2005 #13 Skrevet 21. februar 2005 Jeg er lei av fete mennesker generelt' date=' er det mulig å ha så dårlig selvkontroll?[/quote'] Jeg er lei av tynne mennesker. Er så ekkelt at de ikke kan spise nok til å ikke se så pinglete og stygge ut.
Gjest gjest1 Skrevet 21. februar 2005 #14 Skrevet 21. februar 2005 Nææææh. Var ikke noe morsom tråd dette. Kunne blitt en morsom parodi men feilet.
Gjest Anonymous Skrevet 21. februar 2005 #15 Skrevet 21. februar 2005 Jeg er lei av fete trådstartere som føler seg såpass truffet av alle innleggene mine at de må lage egne mot-tråder til dem. Hersk og splitt-de luxe funker ikke mot gjester. Om man har lite utstyr, er fet, eller rett og slett bare enkel: Hvis man reagerer på den måten en viss person her gjør, kan det bare betyr en ting: latterliggjøring for å berge eget skinn. Ingenting virker så styrkende på medlemsmassen som ytre fiender og inntrengere. I så måte er det betryggende at de gamle strategiene fortsatt virker. Et strålende eksempel på startinnleggets andre avsnitt: Selv er jeg kanskje mest lei av den mentale fedmen de fremviser; et selvbilde som gjør selv Lars Sponheim til en beskjeden og kompetent mann. To be continued, mental fatso? Be my guest!
Gjest Anonymous Skrevet 10. mars 2005 #16 Skrevet 10. mars 2005 Med dette viser du for hele KG og andre lesere at du, Trøffelhelten, ikke er den skarpeste kniven i skuffen. Men spiller det noen rolle? *Nei, la oss alle leve sammen på denne jord i fred uten så masse krig og sånt.*
Gjest Anonymous Skrevet 11. mars 2005 #17 Skrevet 11. mars 2005 Med dette viser du for hele KG og andre lesere at du, Trøffelhelten, ikke er den skarpeste kniven i skuffen. Jeg har for lenge siden konstatert at det er to KG-kvinner som er skarpere enn meg (Ingeborg og én til), så dette har jeg et avslappet forhold til.
Gjest Catwoman Skrevet 11. mars 2005 #20 Skrevet 11. mars 2005 Jeg har for lenge siden konstatert at det er tre KG-kvinner som er skarpere enn meg (Ingeborg og to til), og jeg er den tredje?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå