Gå til innhold

Kjøp av prostituert.

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei,

kan hende dette innlegget skulle vært under juss, men prøver her :) 

ved kjøp av td gateprostituerte er det overveiende sannsynlig at kvinnen er tvangsprostituert. Dersom du er klarover dette, men likevel kjøper sex, er det da en form for overgrep?

mvh

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, Rambo99 said:

Om jeg var på det stadiet at jeg ville eller hadde hat behov for å kjøpe meg sex så hadde jeg ikke brydd meg om hun var tvungt eller ikke. Vi er allerede begge 2 da på bunnnivå. Når jeg må betale for sex og hun selge kroppen til fremmede. Så nei jeg hadde ikke brydd meg

Herregud! Det sier veldig mye om ditt menneskesyn/kvinnesyn.

Anonymkode: 5d985...b58

• Liker 10
Gjest Frøyahjerte
Skrevet

Ja, det mener jeg er et overgrep. Når en person ikke er mentalt og emosjonellt moden (uavhengig av alder)  til å forstå at sex skal skje mellom to mennesker som vil hverandre vel og utveksle nytelse, bør avstå fra sex til de er voksne nok til forstå noe så grunnleggende i en menneskelig relasjon! 

Skrevet
2 timer siden, Rambo99 skrev:

Vi lever i 2018. De færreste kvinnene er tvagsprostituert nå. Folk gjør det frivelig pga pengene og fordi de ikke duger til annet i samfunnet. Jeg har to gammle venniner som er prostituert så keg vet dette godt. Gikk ordentlig ille med hun ene. Fikk kjønnsykdommer og slått nesten til døde etter at hun lurte en kunde. Hun andre gikk det ok med

Om jeg var på det stadiet at jeg ville eller hadde hat behov for å kjøpe meg sex så hadde jeg ikke brydd meg om hun var tvungt eller ikke. Vi er allerede begge 2 da på bunnnivå. Når jeg må betale for sex og hun selge kroppen til fremmede. Så nei jeg hadde ikke brydd meg

At du kjenner to stykker som har solgt seg selv, betyr på ingen måte at dei fleste i 2018 selger sex frivillig. Det er heller tvert imot. Aldri før har det vært så mange slaver i verden, som det er i dag. 

"Internasjonalt antas det at over 20 millioner mennesker blir utsatt for menneskehandel hvert år. I 2011 ble 274 personer fulgt opp som mulige ofre for menneskehandel i Norge."

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Ja det er det, all kjøp av sex er et overgrep, om ikke direkte seksuelt mot de som selger frivillig så er det et overgrep mot menneskeverd og moraler. Ufyselig!

Anonymkode: a0e35...8eb

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kjøper du sex på Sunnmøre?

Anonymkode: 360f4...42c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...