AnonymBruker Skrevet 12. april 2018 #1 Skrevet 12. april 2018 Sol og 14 grader, ville dere byttet til vårpose nå? Er redd det blir for varmt med vinterpose, men kanskje for kaldt i lufta enda med vårposen? Er meldt 14-15 grader neste uke også. Anonymkode: d838e...b1f
AnonymBruker Skrevet 12. april 2018 #2 Skrevet 12. april 2018 Ville brukt vårposen, eventuelt med et teppe i? Anonymkode: b5836...c02
AnonymBruker Skrevet 12. april 2018 #3 Skrevet 12. april 2018 Vi bruker vinterposer. Barna har heller mindre klær på oppi posen. Tynn ull og pose, ungene sover i hengekøye ute. Anonymkode: 2cde3...8c6
Frostrose Skrevet 13. april 2018 #4 Skrevet 13. april 2018 Jeg testet i går. Babyen min var kjempesvett etter 10 min i vinterposen, selv om hun bare hadde bomullsbody og tynn lue på seg.
AnonymBruker Skrevet 13. april 2018 #5 Skrevet 13. april 2018 Se an barnet. Noen barn er varme av seg, mens andre trenger mer klær for ikke å fryse. Det er også stor forskjell på om barnet sover et sted som alltid er i skyggen, eller et sted som tidlig blir varmet av sola. Her er det runst ti grader, og minsten sover i vognposen uten noen ekstra klær (body, bukse og lue). Han er varm, men ikke for varm når han våkner. Kommer til å bytte til sommerpose snart, men da må han ha på et lag ull. Du kan helt sikkert bytte til sommerpose og heller ta på et lag ull. Anonymkode: 9abfb...0b6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå