Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det flere som har mørke hår på henda og fingrene?

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
8 minutter siden, waxination skrev:

Er det flere som har mørke hår på henda og fingrene?

Ja. Jeg har noen mørke og noen litt lysere hår på hendene og fingrene. Kvinne.

Anonymkode: 81c8b...089

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Alle har hår på hendene og den innerste delen av fingrene. Om de er mørke eller lyse kommer an på pigmenter på kroppen generelt. 

Anonymkode: e6a77...760

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har det, men barberer armer og bein. 

Anonymkode: 91821...180

• Liker 1
Gjest Catalina Culès
Skrevet

Nei, jeg er ingen ape.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har noen svarte hår på hendene og armene mine. Armene er værst. Men hos meg kom det sent i tenårene når jeg hadde spiseforstyrrelser. Jeg begynte å barbere armene mine og fungrene, noe som var kjempe dumt fordi nå blir jeg aldri kvitt det..

Jeg er ingen ape av den grunn, en vaker jente med litt mer kroppshår en enkelte jenter. Mannen min bryr seg ikke ;) 

Anonymkode: fd112...045

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har noen svarte hår på hendene og armene mine. Armene er værst. Men hos meg kom det sent i tenårene når jeg hadde spiseforstyrrelser. Jeg begynte å barbere armene mine og fungrene, noe som var kjempe dumt fordi nå blir jeg aldri kvitt det..

Jeg er ingen ape av den grunn, en vaker jente med litt mer kroppshår en enkelte jenter. Mannen min bryr seg ikke ;) 

Anonymkode: fd112...045

Ville du ha blitt kvitt det om du ikke begynte å barbere?

Anonymkode: dfd55...1fe

• Liker 2
Skrevet
17 minutter siden, Catalina Culès skrev:

Nei, jeg er ingen ape.

Med slike uttalelser så er jeg jammen meg ikke overbevist om påstanden din stemmer :P

• Liker 6
Gjest Catalina Culès
Skrevet
2 minutter siden, Beeblebrox skrev:

Med slike uttalelser så er jeg jammen meg ikke overbevist om påstanden din stemmer :P

Relatert bilde

AnonymBruker
Skrevet

Ja alle har vel hår på henda og fingrene ? Jeg har til og med på tærne :P

Anonymkode: ce82d...5b3

• Liker 1
Skrevet

Mine hår på hendene og fingrene er rosa. Det er så langt at jeg har flettet det. 

Skrevet

Jepp, har litt pels (eller 'dun' som damebladene kaller det) over hele kroppen. Heldigvis verken lange, tjukke eller svarte, men kroppshår er fullstendig normalt! Og ikke minst er det noe man generelt legger mye mer merke til på seg selv enn på andre. Jeg kan i hvert fall ikke huske mange ganger jeg faktisk har bitt meg merke i at noen hadde mye kroppshår. Da var det i så fall utenlandske menn med så heftig pels at jeg måtte forsikre meg om at det ikke var fullmåne :P 

Skrevet

Tråden er ryddet for brukerdebatt. 

Blod, mod

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...