Gå til innhold

Spotify til SD kort PC

Anbefalte innlegg

Gjest Dævendøtte
Skrevet

Er det mulig å eksportere spillelister fra Spotify til et SD kort? Fra PC. 

Prøver å google, men finner ikke helt ut av det.

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvis du får esportert filer til harddisken skal du kunne flytte/kopiere dem til SD kort.

Anonymkode: 3de2e...0ae

AnonymBruker
Skrevet

Det er mulig at du må formatere sd kortet til FAT32 filsystem og sjekke at du kan "skrive" filer på sd kortet ved å sette bryteren på sd kortet til "ulåst".

Gjest Dævendøtte
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvis du får esportert filer til harddisken skal du kunne flytte/kopiere dem til SD kort.

Jeg finner ikke noe sted i Spotifyen min hvor jeg kan flytte/eksportere musikken? Må innrømme jeg ikke har overdrevent peiling på dette. 

Gjest Dævendøtte
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er mulig at du må formatere sd kortet til FAT32 filsystem og sjekke at du kan "skrive" filer på sd kortet ved å sette bryteren på sd kortet til "ulåst".

Der ramler jeg ut ;)

AnonymBruker
Skrevet

Tror jeg kansje var litt rask ;) Er det hvordan du skal eksportere (lage mp3 filer) av en spilleliste du lurer på?

AnonymBruker
Skrevet

Har du spotify premium?

Gjest Dævendøtte
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Tror jeg kansje var litt rask ;) Er det hvordan du skal eksportere (lage mp3 filer) av en spilleliste du lurer på?

Altså, jeg er litt grønn her :) Jeg har en bil som jeg kan putte et SD kort inn i og spille musikk fra kortet på.

Så har jeg Spotify med spillelister som jeg kunne tenke meg å flytte til dette kortet. 

Eller er jeg helt på jordet? ;)

Gjest Dævendøtte
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Har du spotify premium?

Ja.

Gjest Dævendøtte
Skrevet (endret)

Det står at jeg kan "download" listene mine og når jeg gjør det, så står det at det er lastet ned. Men jeg skjønner ikke hvor jeg har lastet de ned. 

Endret av Dævendøtte
AnonymBruker
Skrevet
Just now, Dævendøtte said:

Det står at jeg kan "download" listene mine og når jeg gjør det, så står det at det er lastet ned. Men jeg skjønner ikke hvor jeg har lastet de ned. 

Kan hende de ligger i musikkmappen og i en mappe som heter spotify(et eller annet) eller nedlastingsmappen?

Se om du finner noe nyttig info her:

https://support.spotify.com/no/listen_everywhere/in_the_car/

https://support.spotify.com/no/listen_everywhere/on_phone_tablet_desktop/listen-offline/

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Kan hende de ligger i musikkmappen og i en mappe som heter spotify(et eller annet) eller nedlastingsmappen?

Se om du finner noe nyttig info her:

https://support.spotify.com/no/listen_everywhere/in_the_car/

https://support.spotify.com/no/listen_everywhere/on_phone_tablet_desktop/listen-offline/

og her:

https://community.spotify.com/t5/Android/Where-does-Spotify-save-the-offline-playlist-files/m-p/6929#M238

AnonymBruker
Skrevet

Det er ikke noen vits i eksportere musikken slik du tenker siden du er nødt til å bruke Spotify-appen eller programmet for å spille dem av.

Anonymkode: 4128c...703

Gjest Dævendøtte
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det er ikke noen vits i eksportere musikken slik du tenker siden du er nødt til å bruke Spotify-appen eller programmet for å spille dem av.

Har akkurat skjønt det etter å ha sett på linkene jeg fikk over. Ser ut som bilen min har alternativer for musikk, men jeg får ikke brukt noe annet enn en gammel ipod for øyeblikket. Rart jeg ikke kan koble mobilen min på lyd i bilen, men bilen er vel akkurat et par år for gammel. 

AnonymBruker
Skrevet

Hvis du er desperat er det mulig å skaffe en mini-FM-sender som du kobler til hodetelefoninngangen på telefonen, eller som har støtte for Bluetooth. Da kan du få musikken inn via radioen i bilen. Kvaliteten er litt så som så, og jeg vet ikke om det er lovlig i Norge. Søk etter f.eks. bluetooth fm transmitter.

Gjest Dævendøtte
Skrevet
23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvis du er desperat er det mulig å skaffe en mini-FM-sender som du kobler til hodetelefoninngangen på telefonen, eller som har støtte for Bluetooth. Da kan du få musikken inn via radioen i bilen. Kvaliteten er litt så som så, og jeg vet ikke om det er lovlig i Norge. Søk etter f.eks. bluetooth fm transmitter.

Tror ikke jeg er så desperat. Men takk :) Har googlet og sjekket instruksjonsbok osv.. kommer ingen vei. Har prøvd blåtann og usb kabel, får opp at jeg må laste ned smart switch og det har jeg gjort. Like stille i bilen. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...