Gå til innhold

Godt tegn at han spurte om hvor mange barn jeg ønsker meg?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Var på første date med en fyr for noen dager siden. Vi kom på en eller annen måte inn på barn, og han spurte meg om hvor mange barn jeg ønsker å få. Er det et godt tegn som tyder på at han ønsker noe seriøst? Fikk inntrykk av at han også ønsker seg barn, men ikke at det er noen hast for han. Han var klar på at jeg (evt. vi) må vente til jeg er ferdigutdannet. Han er 28, jeg er 23. 

Anonymkode: dd3cb...36c

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kanskje han bare lurte på hvor mange barn du ønsker deg? Det hadde vært noe annet hvis han tok frem navnebok, penn og papir og spurte: «Hvor mange barn skal vi ha?» Det pleier jeg å gjøre.

Anonymkode: 833ce...f3d

AnonymBruker
Skrevet

Det betyr ingenting fra eller til. Hilsen mann.

Okay, for å utbrodere litt, og jeg snakker selvfølgelig ikke for enhver med utovertiss her på jorden:
Det er selvfølgelig ikke noe dårlig tegn, og neppe noe man sier om man har merket at dette er helt håpløst og nødvendigvis må bli med den ene daten.

Men. Dette er en av de tingene jeg tror mange kvinner (og sikkert noen menn) kan analysere til det ugjenkjennelige. Han har glemt den praten allerede, og det var bare noe han sa. Ikke "noe han sa" i betydningen utspekulert sjekketeknikk heller, bare en av hundre ting han sa den kvelden og som han ikke tenker noe mer over nå.

De fleste menn, kan jeg driste meg til å si, legger mye mindre i samtalevalg og enkeltkommentarer enn mange kvinner tillegger oss i ettertid. Min kjæreste har mang en gang lurt på hva jeg mente med diverse kommentarer (både noen hun har tatt hyggelig og mindre hyggelig), og i praksis er svaret som regel bare "Høh? Åja, nei, jeg mente egentlig ikke noe spesielt med det. Bare pratet". Og det er et helt, helt ærlig og oppriktig svar, det er ikke et forsøk på å ro seg unna. Det blir som når hun spør hva jeg tenker på, og så fambler jeg i blinde og har ikke noe godt svar. Som regel skyldes det at faktisk ikke aner selv, og bare det siste minuttet har jeg vært innom mistillitsforslag, offsideregelen og rutetabellen på en ferge i nærheten.

Det er sikkert en klisjé, og jeg skal som sagt ikke påstå at jeg snakker for alle menn. Men jeg er rimelig trygg på at jeg snakker for mange.

Anonymkode: fd1cb...3f4

• Liker 4
Skrevet

Jeg tror ikke han mente noe som helst med det. Det kan være et standard spørsmål han stiller til alle potensielle kjærester, på første daten. Sånn for å fremstå mer seriøs, kanskje, eller kanskje det bare var noe han sa uten å tenke over det.

Jeg tror neppe han planlegger noe bryllup fordet, altså.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nope, de to forrige jeg datet var også inne på temaet, i tillegg til andre fremtidstanker som bryllup, bosted, ferieplaner, men er nå singel nå da :dry: Jeg også tenkte :nordvesta: this is it, men nope :dry: var nok bare for å vite hva den andre parten har i tankene. Om de selv endten er pro eller imot barn, så er det godt å vite hvor daten står hen.

Såklart ta det som noe positivt om at han ihvertfall ser etter noe fast da :) kan jo hende :nordvesta:

Anonymkode: e9d00...8ca

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Tvert imot har de som har spurt meg om sånne ting tidligere vist seg å være skikkelig playere, så får meg er det en varsellampe :P 

Anonymkode: eea32...e9a

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Har aldri oppfattet det som noe annet enn vanlig små-prat på date . Ikke legg noe i det, det er uansett altfortidlig for noen av dere å vite om dere vil ha barn med hverandre så dette var nok bare småprat

Anonymkode: 7ab02...4a5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...