Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

En nøytral tilbakemelding av nettsiden document. Har lest nettsiden i 9 måneder.
https://www.document.no/

- Pro jødisk nettside.
- Pro kristen nettside.
- Anti islamsk nettside.
- Pro FRP nettside.
- Kent Andersen er en FRP politiker.
- Pro USA.
- Hater Kina og ønsker utslettelse av den kinesiske nasjonen.
- Hater Russland og ønsker utslettelse av den russiske nasjonen.
- Støtter at USA bomber Lybia, Syria, Afghanistan og Irak.
- Pro Donald Trump. Selv om Donald Trump fører samme krigspolitikk som Barack Obama.
- Kritikk mot jøder blir sensurert. Ulovlig å kritisere jøder.
- Kritisere alle politiske partier i norsk politikk unntatt Fremskrittpartiet.
- Framstilte partiet Alliansen som et jødefiendtlig parti bare fordi Alliansen kritisere jøder.
- Hans Rustad er en fanatisk pro kristen og jødisk person. Kritikk av judaismen blir sensurert.
- Pro kapitalist nettside.
- Anti velferd nettside.
- Anti sosialist nettside
- Må ha riktige meninger om jødene i disqus kommentarfelt ellers blir kommentaren sensurert.
- Kritikk av buddhister, muslimer og hinduister er tillatt. Blir aldri sensurert i kommentarfeltet.
- Journalistene i Document ønsker å gjeninnføre kristendom som statsreligion i Norge.
- Kritisere feminismen hver måned.
- Skriver du at det finnes feminisme i Israel så blir din kommentar slettet og sensurert.

Da journalistene i Document kritiserte feminismen i Norge. Så kritiserte jeg feminismen i Israel, men kommentaren ble alltid sensurert og slettet. Jeg inkluderte alltid denne videoen om Israelsk feminisme, men videoen ble alltid sensurert hos document. Det er bare en dokumentar video. Vet ikke hva Document mener er så farlig med videoen forresten, men det er helt ulovlig å kritisere Israel på den nettsiden.

Anonymkode: 69299...d17

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

" nøytral tilbakemelding "

Anonymkode: cbb4e...0fc

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Spennende. Akurat motsatt av Dagbladet virker det som...

Anonymkode: 9d63c...3bb

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

En nøytral tilbakemelding av nettsiden document. Har lest nettsiden i 9 måneder.
https://www.document.no/

- Pro jødisk nettside.
- Pro kristen nettside.
- Anti islamsk nettside.
- Pro FRP nettside.
- Kent Andersen er en FRP politiker.
- Pro USA.
- Hater Kina og ønsker utslettelse av den kinesiske nasjonen.
- Hater Russland og ønsker utslettelse av den russiske nasjonen.
- Støtter at USA bomber Lybia, Syria, Afghanistan og Irak.
- Pro Donald Trump. Selv om Donald Trump fører samme krigspolitikk som Barack Obama.
- Kritikk mot jøder blir sensurert. Ulovlig å kritisere jøder.
- Kritisere alle politiske partier i norsk politikk unntatt Fremskrittpartiet.
- Framstilte partiet Alliansen som et jødefiendtlig parti bare fordi Alliansen kritisere jøder.
- Hans Rustad er en fanatisk pro kristen og jødisk person. Kritikk av judaismen blir sensurert.
- Pro kapitalist nettside.
- Anti velferd nettside.
- Anti sosialist nettside
- Må ha riktige meninger om jødene i disqus kommentarfelt ellers blir kommentaren sensurert.
- Kritikk av buddhister, muslimer og hinduister er tillatt. Blir aldri sensurert i kommentarfeltet.
- Journalistene i Document ønsker å gjeninnføre kristendom som statsreligion i Norge.
- Kritisere feminismen hver måned.
- Skriver du at det finnes feminisme i Israel så blir din kommentar slettet og sensurert.

Da journalistene i Document kritiserte feminismen i Norge. Så kritiserte jeg feminismen i Israel, men kommentaren ble alltid sensurert og slettet. Jeg inkluderte alltid denne videoen om Israelsk feminisme, men videoen ble alltid sensurert hos document. Det er bare en dokumentar video. Vet ikke hva Document mener er så farlig med videoen forresten, men det er helt ulovlig å kritisere Israel på den nettsiden.

Anonymkode: 69299...d17

Hvorfor er du så besatt av Israel og jøder? Du virker overhodet ikke nøytral.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
7 hours ago, Lothlorien- said:

Hvorfor er du så besatt av Israel og jøder? Du virker overhodet ikke nøytral.

Du er en høyre radikal medlem. Alt jeg trenger å vite.

Anonymkode: 30b65...d01

Skrevet (endret)
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du er en høyre radikal medlem. Alt jeg trenger å vite.

Anonymkode: 30b65...d01

??? Er vel ikke jeg som sprer konspirasjonsteorier om jøder her, så den radikale her er vel deg.

Endret av Lothlorien-
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Å kritisere vise religiøse grupper er ikke så godt mottatt flere steder, så ikke noe Document skiller seg med etter min mening. Man hopper fort til klistrelapper som antisemittisme, muslimhater, osv. i det man sier noe kritisk om disse to gruppene.

Anonymkode: 960df...aa7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...