AnonymBruker Skrevet 12. april 2018 #1 Skrevet 12. april 2018 De tror at det å bare skrive nei er en form for argumentasjon. Anonymkode: 43aa7...e19
AnonymBruker Skrevet 12. april 2018 #3 Skrevet 12. april 2018 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: De tror at det å bare skrive nei er en form for argumentasjon. Anonymkode: 43aa7...e19 Det trenger ikke være noe mer. Om brukeren de svarer har skrevet noe som er helt bort i natta eller direkte feil, holder det med å skrive "nei". Om brukeren fortsetter å kverulere på sin forkvaklede mening, bør bare ignoreres. Anonymkode: 0a91a...71b
Klink Skrevet 12. april 2018 #4 Skrevet 12. april 2018 Ja. Nei. Jaaaa. Nei. Ja. Nei. Jau. Nei. Nehei? Jo. Ja. Neeei? Neh. Nei. Jaha. Neida. Joda. Nei. Ja. Nei. Neida så joda så det så.
Lava Anne Skrevet 12. april 2018 #5 Skrevet 12. april 2018 Hvis påstanden er dum og dårlig argumentert for så skriver jeg gjerne: Nei. Jeg gidder ikke å argumentere mot noe som åpenbart er feilaktig.
AnonymBruker Skrevet 12. april 2018 #6 Skrevet 12. april 2018 2 hours ago, AnonymBruker said: Det trenger ikke være noe mer. Om brukeren de svarer har skrevet noe som er helt bort i natta eller direkte feil, holder det med å skrive "nei". Om brukeren fortsetter å kverulere på sin forkvaklede mening, bør bare ignoreres. Anonymkode: 0a91a...71b Nei. Anonymkode: 072a3...180 1
AnonymBruker Skrevet 12. april 2018 #7 Skrevet 12. april 2018 Det er det som er fordelen med å være på nett/et forum. Iblant er det bare å hoppe ut av diskusjonen fordi den/de en snakker med ikke skjønner et kvekk uansett. Så er det de det går an å diskutere med og da gidder en å argumentere og holde det gående en stund. Selv om en ikke blir enige, så kan det være givende. Kverulanter er det også noen av, og da er det bare å riste på hodet og gi opp. Anonymkode: e45c8...26b
AnonymBruker Skrevet 12. april 2018 #8 Skrevet 12. april 2018 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei. Anonymkode: 072a3...180 Oi, så uventet Anonymkode: 0a91a...71b
AnonymBruker Skrevet 12. april 2018 #9 Skrevet 12. april 2018 Vel, av og til når jeg argumentere for noe så blir jeg møtt med: "Da mener du at" også følger en ekstrem ytterlighet. Da er det greit å bare si nei. Anonymkode: ca34a...b94 2
AnonymBruker Skrevet 12. april 2018 #10 Skrevet 12. april 2018 Like irriterende er det med de som bare skriver ditt innlegg tilbake, der de har endret kun ett ord... f.eks. kvinne til mann, eller satt et «ikke» inn i setningen. Altså, hvis du ikke har noen andre enn mine argument å komme med, så kanskje bare dropp å henge deg på diskusjonen. Anonymkode: 4e670...015
AnonymBruker Skrevet 12. april 2018 #12 Skrevet 12. april 2018 Eller folk som slenger ut en eller annen latterlig påstand, og så avslutter de med "og noe mer ønsker jeg egentlig ikke å si om denne saken" På denne måten håper de at den tåpelige kommentaren deres får stå uten å bli motsagt, og samtidig avslutte hele diskusjonen... Anonymkode: fb207...962 2
AnonymBruker Skrevet 12. april 2018 #13 Skrevet 12. april 2018 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Eller folk som slenger ut en eller annen latterlig påstand, og så avslutter de med "og noe mer ønsker jeg egentlig ikke å si om denne saken" På denne måten håper de at den tåpelige kommentaren deres får stå uten å bli motsagt, og samtidig avslutte hele diskusjonen... Anonymkode: fb207...962 Som i senere tid har blitt til FERDIG SNAKKA. Anonymkode: 0a91a...71b
AnonymBruker Skrevet 12. april 2018 #14 Skrevet 12. april 2018 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Det trenger ikke være noe mer. Om brukeren de svarer har skrevet noe som er helt bort i natta eller direkte feil, holder det med å skrive "nei". Om brukeren fortsetter å kverulere på sin forkvaklede mening, bør bare ignoreres. Anonymkode: 0a91a...71b Nemlig. Anonymkode: 59cf7...f5b
AnonymBruker Skrevet 12. april 2018 #16 Skrevet 12. april 2018 Det er også veldig mange på kvinneguiden som ikke eier et snev av medmenneskelighet eller forståelse. Mange bitre ekle damer med lav selvtillit som må ha utløp for alle sine issues her på KG. Anonymkode: 4c449...a7b
AnonymBruker Skrevet 12. april 2018 #17 Skrevet 12. april 2018 12 minutter siden, AnonymBruker said: Det er også veldig mange på kvinneguiden som ikke eier et snev av medmenneskelighet eller forståelse. Mange bitre ekle damer med lav selvtillit som må ha utløp for alle sine issues her på KG. Anonymkode: 4c449...a7b Har du noen eksempler på det? Anonymkode: bced0...e75
AnonymBruker Skrevet 13. april 2018 #18 Skrevet 13. april 2018 19 timer siden, AnonymBruker skrev: De tror at det å bare skrive nei er en form for argumentasjon. Anonymkode: 43aa7...e19 Jeg vet om noen som liker å krangle. De tar seg selv på alvor. Det er bare noen ytterst få som klarer å være seriøse. (På ekte) resten er skuespill hvor du jatter med fordi du vet at personen ikke tåler noe. Anonymkode: 43d67...700
AnonymBruker Skrevet 13. april 2018 #19 Skrevet 13. april 2018 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Eller folk som slenger ut en eller annen latterlig påstand, og så avslutter de med "og noe mer ønsker jeg egentlig ikke å si om denne saken" På denne måten håper de at den tåpelige kommentaren deres får stå uten å bli motsagt, og samtidig avslutte hele diskusjonen... Anonymkode: fb207...962 Alle er jo slik. Du også. Alle spill er laget for å vinne. Men kanskje du har en forretningsidé om hvordan gjøre det motsatte attraktivt? Eller er du som alle andre at du slenger ut noe du har observert? litt som: den veien der borte er asfaltert oki? hva skal du GJØRE med det? Eller bare SIER du det? (For jeg så jo ikke asfalten?:-p) føles som at nordmenn tror noe er bra nok så lenge man ‘sier’ det og alle er enige i at vi bare sier det. Og så smiler vi. Jobb gjennomført. Anonymkode: 43d67...700
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå