Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Av og til tenker jeg tanken, ta en plastisk operasjon og bli litere pen.

Dere er jo helt klin hakke gal når dere har fått noen dråper innenbords (norske menn).

Noen råd, hvordan unngå de snille, og unngå å falle for de sleipe?

Selvsagt nekter jo gutta betale en operasjon dersom de vet at du vil operere motsatt vei...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Prøv å fremstill deg selv som sur, bitter og intolerant så skal du se det ordner seg av seg selv....

Hvis du legger sjelen din i det tror jeg du klarer det. De aller fleste som klarer å fremstille seg selv på denne måten tenderer til å bli naturlig styggere....

Gjest Anonymous
Skrevet
Prøv å fremstill deg selv som sur, bitter og intolerant så skal du se det ordner seg av seg selv....

Hvis du legger sjelen din i det tror jeg du klarer det. De aller fleste som klarer å fremstille seg selv på denne måten tenderer til å bli naturlig styggere....

takker for tipset, men jeg har humor, skjønner du... og da er det ikke like enkelt alltid...

Gjest Bassanova
Skrevet

Dere er jo helt klin hakke gal når dere har fått noen dråper innenbords (norske menn).

Selvsagt nekter jo gutta betale en operasjon dersom de vet at du vil operere motsatt vei...

Kan jo ikke annet enn å lure på hva som har skjedd her da.. :)

Skrevet

...HVA? :klø:

Er det bare meg eller?

Skrevet
...HVA? :klø:

Er det bare meg eller?

Nei.. sitter her og klør meg i hodet jeg også!

:klø:

Skrevet

Jepp! Skjønnhet kommer like mye innenfra, så dette burde jo være en enkel sak! Kjør en arrogant,overlegen, sjarmløs og humørløs stil, så skal du se du får være helt, helt i fred! KAN ikke slå feil!

Gjest Catwoman
Skrevet

Men du skjønner det at jenter som ikke viser noen interesse for det motsatte kjønn ute på byen, de blir usannsynlig interessante idet motsatte kjønns øyne.

Skrevet

Hm... trodde snille gutter var bra, jeg.. :roll:

Skrevet

Hm... trodde snille gutter var bra, jeg.. :roll:

Trodde jeg og...?

Og skjønte ikke dette her jeg...?

:klø:

Skrevet

Du kan jo begynen å gå på lesbe-bar?

Skrevet

Du må nesten bare ta sjans, ikke være tilbaketrukket, bli kjent med gutter, så finner du nok ut om de er til å holde sammen med.. Styr unna de som bare snakker om seg selv feks ;)

Gjest Anonymous
Skrevet
hvordan unngå de snille

Dette skjønner jeg ikke.

, og unngå å falle for de sleipe?

Dette skjønner jeg.

Gjest GreenSky
Skrevet
Du kan jo begynen å gå på lesbe-bar?

En blir da sjekket opp der også. :Hehe:

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg er muligens litt dum, men hva mener du vega?

Kan noen forklare meg innlegget hennes med teskje?

Skrevet
Jeg er muligens litt dum, men hva mener du vega?

Kan noen forklare meg innlegget hennes med teskje?

Sånn JEG forstod det, mener hun at hun vil UNNGÅ å falle for de sleipe guttene & treffe en som er snill og grei og ikke bare opptatt av utseende..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...