Gjest Anonymous Skrevet 20. februar 2005 #1 Skrevet 20. februar 2005 Hei. jeg jobber i en barnehage og må bruke regntøy både titt og ofte nor vi er ute med barna, regntøy har jeg og det fungerer det. Men nor en ser alt det fine solide og funksjonelle regntøyet som barna har på seg, det er fullt av farger og liver litt opp i en regntung dag, blir jeg litt sur. Jeg har lett omtrent overalt etter regntøy som har andre farger en oransje, gule eller svarte. Kunne tenkt meg noe med litt mere friske farger. En skulle tro det fantes et marked for slikt regntøy, nor en tenker på hvor mange barnehager det finnes rundt om i dette landet. Så vist HH eller ålesund regntøyfabrikk hadde retta litt synet den veien så er jeg sikker på at salget hadde godt bra jeg. De produserer da solide og fine regntøy til både fiskeri og jordbruk, så hvorfor ikke til barnehageannsatte
kris10n Skrevet 21. februar 2005 #2 Skrevet 21. februar 2005 Ja jeg skulle vært av de første som kjøpte et fargerikt regntøy. Hadde vært koselig med noe annet enn de triste fargene som er. Hadde kanskje fristet litt mer å ta på regntøyet også...... :-) Kan jo være at det kommer, gummistøvlene begynner jo å bli artige :-)
Tule Skrevet 23. februar 2005 #3 Skrevet 23. februar 2005 hei nå har jeg jobet og slått gress på et museum og vi hade noen heerlige saker i militærgrønt nei det er nok ikke så mange valg blant voksne og fiskere har jpo ogdså orasnje så jeg skjøner jo ikke helt va du mener men kanskje vs du ser i noen av klsekjedene så finner du noe i mer farver hilsen
Gjest Anonymous Skrevet 24. februar 2005 #4 Skrevet 24. februar 2005 Her mer 2 stk adresser til noen som lager det som dere er ute etter. - barnemodeller i voksen størrelse av gummi. Kjempemorsomt dette. Lykke til videre. http://www.aprilrain.fi/ http://home.no.net/plarex/regntoy.htm
Gjest Anonymous Skrevet 15. mars 2005 #5 Skrevet 15. mars 2005 Det var mye fint i masse farger og modeller. Man kan jo ende opp med lik dress som ungene har,- mulig ikke det blir vanskelig å få dem til å bruke regntøyet heller når vi har det?? Selebuksene med strikk under og rundt foten tror jeg kommer til å bli en suksess, unngår da sand og søle inn i bukse når en sitter på kne i sandkassen med ungene. Mulig at det blir en invistering her, mulig sammen med at par fargerike støvler som finnes i butikkene. Ja, tror dette blir en god invistering jeg. Problemet er: hvilken farge skal jeg ha........? Får tenke meg om litt! Gleder meg til det kommer! Flere som syntes at dette er fint og praktis regntøy?? -Litt uvanlig da, men, men..
Gjest Anonymous Skrevet 17. mars 2005 #6 Skrevet 17. mars 2005 Det er litt spesielt, men det er fint regntøy,- sikker praktisk også. Ser ut som dem har salg på Plarex-adressen.
Gjest Anonymous Skrevet 27. mars 2005 #7 Skrevet 27. mars 2005 det var mye fint og praktisk regntøy på disse sidene, men tror jeg vil handle fra den finske nettsiden. Var mye billigre der en hos plarex. Blir spennende å se hvordan de andre jeg jobber med synest om regntøyet. Har bestilt med blåfarge jeg buksa og gult og blå på jakka.. syntes det var fint jeg. Blir en spennede vår og sommer nå.
Kråkesaks Skrevet 21. oktober 2011 #8 Skrevet 21. oktober 2011 Tråden er ryddet for reklame. Kråkesaks.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå