Gjest Gjesta Skrevet 20. februar 2005 #1 Skrevet 20. februar 2005 Hadde du ville hatt sex om du var med på Big Brother? Selv hadde jeg aldri i verden ville vært med på det...Tror jeg hadde kommet til å angre veldig... Synes de som gjør det fremstår som lite seriøse...Tenker fortsatt på Monica og Mikke og synes det var flaut å se på... :evil:
Gjest Valhalla Skrevet 20. februar 2005 #2 Skrevet 20. februar 2005 Jeg ville aldri vært med på Big Brother :-)
Gjest Gjesta Skrevet 20. februar 2005 #3 Skrevet 20. februar 2005 Jeg hadde nok klart å holdt meg,...tanken på at familien min hadde fulgt med hele tiden på parabol er ikke akkurat noe turn-on.
Gjest Anonymous Skrevet 20. februar 2005 #4 Skrevet 20. februar 2005 Vet ikke. Det kom helt an på... men sikkert, om jeg blei forelska osv... Men jeg ville jo aldri vært deltager i programmet, så egentlig burde jeg vel ikke ha stemmerett?
Gjest GreenSky Skrevet 21. februar 2005 #5 Skrevet 21. februar 2005 Hehe. Den dagen jeg finner ut at jeg skal være med i big brother er ikke livet mitt lenger verdt å leve.
Gjest *Sexy*Cat* Skrevet 21. februar 2005 #6 Skrevet 21. februar 2005 Hehe. Den dagen jeg finner ut at jeg skal være med i big brother er ikke livet mitt lenger verdt å leve. Oi..såpass :o nei men jeg ville heller aldri vært med i BB, men la oss si jeg ville det. Da kan det godt hende jeg hadde hatt sex hvis jeg ble forelsket. Aller helst skulle jeg ønske jeg hadde holdt meg selvfølgelig, og det tror jeg også at jeg hadde gjort.
Annie Skrevet 21. februar 2005 #7 Skrevet 21. februar 2005 Jeg aner ikke, håper at jeg ikke hadde gjort det.
Gjest Dolphina Skrevet 21. februar 2005 #8 Skrevet 21. februar 2005 Nei, det hadde jeg ikke kommet til å hatt! Hadde vel aldri blitt med på BB heller for den saks skyld...
LilleBille Skrevet 21. februar 2005 #9 Skrevet 21. februar 2005 Nei, det hadde jeg ikke kommet til å hatt! Hadde vel aldri blitt med på BB heller for den saks skyld... .. som jeg skulle sagt det selv..
Gjest Anonymous Skrevet 21. februar 2005 #10 Skrevet 21. februar 2005 Nå har jeg aldri hatt den minste interesse av å delta i BB, men om jeg hadde hatt det ville mine intensjoner vært å vinne. Og, har noen av de som tidligere har hatt sex i BB vunnet ? Nei.
Gjest happyending Skrevet 21. februar 2005 #11 Skrevet 21. februar 2005 Vanskelig å si nå i grunnen.. Jeg mener, beate hadde jo lovet å ikke ha sex før hun gikk inn ( i følge media), og man ser jo hvordan det gikk.. Jeg kunne sikkert vært med på BB, men jeg tror ikke jeg ville hatt sex.... Vel.. jeg får vel aldri funnet det ut..
Charmina Skrevet 21. februar 2005 #12 Skrevet 21. februar 2005 ALDRI I LIVET men jeg ville nå heller aldri ha meldt meg på
Gjest Anonymous Skrevet 22. februar 2005 #13 Skrevet 22. februar 2005 Har dere enda ikke lært at de som sier de AAAAALDRI vil ha sex i BB er de som gjør det :o
Gjest *Sexy*Cat* Skrevet 22. februar 2005 #14 Skrevet 22. februar 2005 Har dere enda ikke lært at de som sier de AAAAALDRI vil ha sex i BB er de som gjør det :o ja det var meg ja
*Lene* Skrevet 22. februar 2005 #15 Skrevet 22. februar 2005 Jeg kan ikke svare på det.. Man kan bestemme seg for en ting, men glemme det like fort i en situasjon. Det er ihvertfall min erfaring..hehe :-)
nat26 Skrevet 22. februar 2005 #16 Skrevet 22. februar 2005 Nei, det hadde jeg ikke kommet til å hatt! Hadde vel aldri blitt med på BB heller for den saks skyld... Signerer denne
Gjest gjest 0 Skrevet 22. februar 2005 #18 Skrevet 22. februar 2005 Tanken på at mamma og pappa skal se jeg har sex på tv ville nok vært turn off nok til å holde meg langt unna slike aktiviteter... Men jeg kunne sikkert kyssa og kosa med en hvis jeg likte han veldig godt! Pam
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå