Gå til innhold

Baby-bikini.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Trend og trend. 

Anonymkode: 6bab7...9f8

• Liker 1
Gjest Catalina Culès
Skrevet

Verden er syk, hva faen skal babyer med bikini :frkk:

Skrevet

Vi hadde jo også bikini for jenter for puberteten på 80-tallet. Så det er jo ikke noe nytt. Kan ikke huske at det var noe snakk om seksualisering av barn da. 

Men bikiniene på disse bildene var et hakk mer ekstreme. Bikini for spedbarn med truse som er for liten til å ha bleie i, og polstret bikini-BH...

AnonymBruker
Skrevet

små barn bør vel uansett ha en tskjorte over så de ikke blir solbrente.

Anonymkode: 2cb79...3ae

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ser ikke helt hensikten med bikini uten at det er fordi ungene vil etterligne moren, noe som er helt normalt...Akkurat som andre kostymer unger tar på seg.

Jeg synes det sykeste er de som seksualiserer barn i en sånn grad at de synes bikini for barn er sykt. 

Anonymkode: 346de...75c

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ser ikke helt hensikten med bikini uten at det er fordi ungene vil etterligne moren, noe som er helt normalt...Akkurat som andre kostymer unger tar på seg.

Jeg synes det sykeste er de som seksualiserer barn i en sånn grad at de synes bikini for barn er sykt. 

Anonymkode: 346de...75c

Enig med deg. 

Folk sier at det er sånn pedofile liker, men pedofile liker da ungene både uten og med bikini i såtilfelle. Ser virkelig ikke problemet med en bikini :P 

Anonymkode: aad51...f9e

Skrevet (endret)

Jeg likte den prikkete trusa da, men hadde nok kasta resten. Babyen min trenger ikke bh. 

De aller fleste foreldre bruker vel uansett uv-drakt til så små barn? Iallefall i mine kretser.

Endret av atropos

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...