Gå til innhold

Hadde dere fått dårlig selvtillit av dette?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Er ei i nabolaget som stadig vekk følger med meg. Hun lytter til samtaler, ler og snakker på en ekkel måte etc. Hun følger med på hvem jeg omgås, og får spesielt med seg hvem jeg strever med. Disse slår hun seg på lag med, og rotter seg sammen. 

Det er absolutt ingenting som stopper henne. Hun er kraftig og med et gjennomsnittlig utseende, men har selvtillit som et fyrtårn. Hun har siden jeg flyttet til nabolaget, alltid konkurrert mot meg. Hun ville helt klart være BEST i alt. Så prater hun hull i hodet på mannen min, og overser meg samtidig.. 

Kjenner nå at dette begynner å tærer på meg. Jeg er i det minste realistisk i motsetning til henne, og har ikke behov for å være bedre enn andre. Jeg er jo meg, noe folk bare må godta. Ikke akter jeg å blåse opp egoet for å være noe jeg ikke er. 

Det er noen stk som opererer som henne. Men hun er desidert den verste og mest storkjefta dama i nabolaget. Og hun hviler aldri når det kommer til meg. Hun har fisket etter info, og vært nøye med å se hvem jeg henger med. Og hun greier lekende lett å "ødelegge" mine forbindelser med andre. Jeg tør jo nå knapt å forholde meg til noen, når jeg ser at hun sluker dem senere.

Føler nå etter mange år at dette begynner å krype under huden på meg. Jeg planlegger nå skritt for å unngå å gjøre meg interessant, for da blir jeg gjenstand for enda mer snakk.

Noen som vet hvorfor en person som dette oppfører seg slikt? Hva ønsker hun egentlig å oppnå?

ts

Anonymkode: 48073...080

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Er ei i nabolaget som stadig vekk følger med meg. Hun lytter til samtaler, ler og snakker på en ekkel måte etc. Hun følger med på hvem jeg omgås, og får spesielt med seg hvem jeg strever med. Disse slår hun seg på lag med, og rotter seg sammen. 

Det er absolutt ingenting som stopper henne. Hun er kraftig og med et gjennomsnittlig utseende, men har selvtillit som et fyrtårn. Hun har siden jeg flyttet til nabolaget, alltid konkurrert mot meg. Hun ville helt klart være BEST i alt. Så prater hun hull i hodet på mannen min, og overser meg samtidig.. 

Kjenner nå at dette begynner å tærer på meg. Jeg er i det minste realistisk i motsetning til henne, og har ikke behov for å være bedre enn andre. Jeg er jo meg, noe folk bare må godta. Ikke akter jeg å blåse opp egoet for å være noe jeg ikke er. 

Det er noen stk som opererer som henne. Men hun er desidert den verste og mest storkjefta dama i nabolaget. Og hun hviler aldri når det kommer til meg. Hun har fisket etter info, og vært nøye med å se hvem jeg henger med. Og hun greier lekende lett å "ødelegge" mine forbindelser med andre. Jeg tør jo nå knapt å forholde meg til noen, når jeg ser at hun sluker dem senere.

Føler nå etter mange år at dette begynner å krype under huden på meg. Jeg planlegger nå skritt for å unngå å gjøre meg interessant, for da blir jeg gjenstand for enda mer snakk.

Noen som vet hvorfor en person som dette oppfører seg slikt? Hva ønsker hun egentlig å oppnå?

ts

Har noen forresten noen råd til meg, for at hun skal slutte å målbevisst "gå" etter meg?

Hva kan jeg gjøre/eventuelt oppføre meg for at jeg skal bli lite interessant for henne? 

Ts

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Finn noe på henne.

Anonymkode: 51478...989

Da må hun nesten gjøre et eller annet galt. Men har inntrykk av at hun er raskt ute med å "spre ordet", for å komme andre i forkjøpet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hun høres psykopatisk ut,hun trenger å bli skremt.

Anonymkode: 33029...3ad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg hadde nok ikke fått dårlig selvtillit, men jeg hadde nok blitt ganske usikker på meg selv (tror jeg)..
Høres ut som at denne dama er sinnssykt usikker på seg selv, og bruker hersketekniker for å skape disse følelsene hos deg. Hun føler seg bra, med å rakke ned på andre. Hun trenger å bli konfrontert på en ordentlig måte, å bli tatt skikkelig. Men ikke gjør dette aggressivt, ta hun litt "på senga" hvis du bestemmer deg for å gjøre det. Folk som dette har en tendens til å gi mer tilbake enn det de får, altså i form av hevn eller å bli enda verre enn det dem var tidligere.

Anonymkode: 24f62...2b2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Hørtes ille ut. Men jeg skjønner ikke helt, henger dere så mye sammen med folk i nabolaget? Jeg er vant til å ha venner litt spredt rundt i byen, og hvis jeg får besøk så skal det mye til for at naboene får det med seg.

Men hvis det kun er nabolaget som er den mulige sosiale arenaen der du bor, så hørtes dette så ille ut at jeg tror jeg ville flyttet.

Anonymkode: 742bf...4db

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg hadde tenkt at hun var en overfladisk sladrekjerring som jeg ikke ville ha noe ned å gjøre. 

Anonymkode: 84eba...792

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
På 12. april 2018 den 2.09, AnonymBruker skrev:

Har noen forresten noen råd til meg, for at hun skal slutte å målbevisst "gå" etter meg?

Hva kan jeg gjøre/eventuelt oppføre meg for at jeg skal bli lite interessant for henne? 

Ts

Vær reservert men høflig, vis uinteressert uten at hun kan ta deg på det. Ikke vis frykt og usikkerhet,  vis at du er trygg på deg selv, vis at du kan svare tilbake om du får mulighet-men på en helt uberørt og nesten litt arrogant måte som viser at du er over henne. 

Anonymkode: 84eba...792

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...