AnonymBruker Skrevet 11. april 2018 #1 Skrevet 11. april 2018 Ringer fra land som canada og England, lange telefonnumre, de ringer hver dag, legger på når jeg svarer. Begynner og bli plagsomt, noen som vet hvordan kvitte seg med dette, hvem holder på slik? Anonymkode: 19d41...bcc
AnonymBruker Skrevet 11. april 2018 #2 Skrevet 11. april 2018 Hvorfor svarer du da? Til slutt gir de opp, ser du. Anonymkode: fc7cd...025
AnonymBruker Skrevet 11. april 2018 #3 Skrevet 11. april 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Hvorfor svarer du da? Til slutt gir de opp, ser du. Anonymkode: fc7cd...025 Har bare svart en gang, har vel holdt på to ukers tid.. så .. Anonymkode: 19d41...bcc
Arabella Skrevet 11. april 2018 #4 Skrevet 11. april 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ringer fra land som canada og England, lange telefonnumre, de ringer hver dag, legger på når jeg svarer. Begynner og bli plagsomt, noen som vet hvordan kvitte seg med dette, hvem holder på slik? Anonymkode: 19d41...bcc Ikke svar! Sett nummeret på ignoreringsliste. Det kommer sikkert til å ringe flere ganger, det gjør det hos meg, men da ser du at det er ignorert. 1
AnonymBruker Skrevet 11. april 2018 #5 Skrevet 11. april 2018 2 minutter siden, Arabella skrev: Ikke svar! Sett nummeret på ignoreringsliste. Det kommer sikkert til å ringe flere ganger, det gjør det hos meg, men da ser du at det er ignorert. Det er to ulike numre, skal se om jeg har en slik ignoreringsliste på i phonen Anonymkode: 19d41...bcc
Arabella Skrevet 11. april 2018 #6 Skrevet 11. april 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er to ulike numre, skal se om jeg har en slik ignoreringsliste på i phonen Anonymkode: 19d41...bcc Jeg har android. Hvis jeg vil ignorere en samtale, holder jeg fingeren på nummeret. Det kommer opp en liste valg. Da velger jeg "Legg til i liste for automatisk avvisning." 1
AnonymBruker Skrevet 11. april 2018 #7 Skrevet 11. april 2018 Fikk opp "blokker" så nå har jeg gjort det, får håpe det hjelper. Har hemmelig tlf nr så lurer på hvordan de har fått det, og hvem dette er. Hva er vitsen med å ringe hver dag, de må jo ha store fritidsproblemer. Anonymkode: 19d41...bcc
AnonymBruker Skrevet 12. april 2018 #8 Skrevet 12. april 2018 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Har bare svart en gang, har vel holdt på to ukers tid.. så .. Anonymkode: 19d41...bcc Blokker hvert eneste nummer Anonymkode: c1246...7e0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå