Gjest Anonymous Skrevet 20. februar 2005 #1 Del Skrevet 20. februar 2005 Hei hei! Jeg lurer på en ting ang anal sex! Er det vanlig at det kommer bæsj på penisen når man har anal sex? Har ikke opplevd dette enda..., er ikke hyppig analsex utøver, men har jo hatt det ett par ganger.., med kondom og jeg har snudd meg så fort vi er ferdig å river av han kondomen i tillfelle det skulle være noe ufinheter på den! En i klassen min sier at det kommer som regel allti dbæsj på pensien og når en gutt står bak og peiser på lukter det bæsj :o Mistet helt lysten jeg nå! Noen gutter som har noe erfaringer??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 21. februar 2005 #2 Del Skrevet 21. februar 2005 Orker vi enda en analsex-tråd? :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 21. februar 2005 #3 Del Skrevet 21. februar 2005 Hvis DU ikke orker så la være å les da!! :evil: Dette er noe jeg lurer på og hvis jeg lurer på noe så kan jeg få spørre! Hvis alle er lei, så la heller være å klikk inn på linken! :evil: :evil: :evil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest annen gjest Skrevet 21. februar 2005 #4 Del Skrevet 21. februar 2005 Hvis DU ikke orker så la være å les da!! :evil: Dette er noe jeg lurer på og hvis jeg lurer på noe så kan jeg få spørre! Hvis alle er lei, så la heller være å klikk inn på linken! :evil: :evil: :evil: Enig... jeg lurer faktisk også litt på dette, håper noen som har erfaring vil svare. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tredje gjest Skrevet 21. februar 2005 #5 Del Skrevet 21. februar 2005 Ja, det kommer noen ganger litt brunt på tuppen. Men jenter, ikke bekymre dere, hvis en gutt først slipper til der så er han så superfornøyd at han ikke bryr seg NOE om det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 21. februar 2005 #6 Del Skrevet 21. februar 2005 Hvis DU ikke orker så la være å les da!! :evil: Dette er noe jeg lurer på og hvis jeg lurer på noe så kan jeg få spørre! Hvis alle er lei, så la heller være å klikk inn på linken! :evil: :evil: :evil: Når det er hele tre (3) analsex-tråder liggende framme på førstesiden på Seksualitet, så bør vel det greie seg, kanskje? Dessuten er det en fin søkefunksjon hvor man kan få opp alle de 356 tidligere trådene om analsex, og der får man svar på alt man lurer på og mere til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest andre gjest Skrevet 21. februar 2005 #7 Del Skrevet 21. februar 2005 Ja' date=' det kommer noen ganger litt brunt på tuppen. Men jenter, ikke bekymre dere, hvis en gutt først slipper til der så er han så superfornøyd at han ikke bryr seg NOE om det![/quote'] :hår: Og på tross av dette er det så godt for menn at de vil gjøre det? Er det så mye trangere og bedre, eller er det pga at det er et forbudt område som gjør det mer pirrende? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest fjerde gjest Skrevet 21. februar 2005 #8 Del Skrevet 21. februar 2005 Og på tross av dette er det så godt for menn at de vil gjøre det? Er det så mye trangere og bedre' date=' eller er det pga at det er et forbudt område som gjør det mer pirrende?[/quote'] Det er en friksjon der som savner sidestykke, enkelt og greit! Hvis du vil hindre at typen din begynner å mase om anal sex så begynn å knip jenter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Harald Allviter Skrevet 21. februar 2005 #9 Del Skrevet 21. februar 2005 Oppskriften til å få vekk analsex maset fra typen: Skru av lyset, gjør deg klar. Når han puster og peser som værst spør du tørt: "Fantaserer du om en mann nå?" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 21. februar 2005 #10 Del Skrevet 21. februar 2005 Oppskriften til å få vekk analsex maset fra typen: Skru av lyset, gjør deg klar. Når han puster og peser som værst spør du tørt: "Fantaserer du om en mann nå?" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
camilla26 Skrevet 21. februar 2005 #11 Del Skrevet 21. februar 2005 jeg har sagt: hvis han skal få lov til det, så skal han ha en dildo oppi sin først. han sluttet å mase da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 22. februar 2005 #12 Del Skrevet 22. februar 2005 jeg har sagt: hvis han skal få lov til det, så skal han ha en dildo oppi sin først. han sluttet å mase da. Utrolig bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lambda Skrevet 22. februar 2005 #13 Del Skrevet 22. februar 2005 jeg har sagt: hvis han skal få lov til det' date=' så skal han ha en dildo oppi sin først. han sluttet å mase da.[/quote'] hmm...hvorfor sluttet han med maset da....har han ikke greie på hvor vi menn har vårt "g-punkt"?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest camilla 26 Skrevet 22. februar 2005 #14 Del Skrevet 22. februar 2005 Han stakk den oppi, og dermed fikk han fri tøyler på meg. Nå har vi analsex minst en gang i uka! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lambda Skrevet 22. februar 2005 #15 Del Skrevet 22. februar 2005 OK, jeg tolket det som om han ikke turte jeg, og dermed sluttet å mase. Stå på! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
camilla26 Skrevet 22. februar 2005 #16 Del Skrevet 22. februar 2005 du synes det er morsomt å gi deg ut som meg ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
camilla26 Skrevet 22. februar 2005 #17 Del Skrevet 22. februar 2005 det var det jeg mente. men folk er så sleipe å later som dem er meg. jeg er ikke gjest Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå