AnonymBruker Skrevet 11. april 2018 #1 Skrevet 11. april 2018 Jeg har møtt en veldig fin mann, han er nok skadet av tidligere erfaringer med damer. Vi har vært på veldig fine dater!Vi snakket timesvis i telefonen og det kommer veldig godt overens . Vi hadde egentlig en date på søndag, som han avlyste.. eller Dvs var litt feig og sendte meld da det ble for seint å reise, han sa han hadde hatt besøk av en kompis osv.. Han innrømte senere at det var han trengte litt tid for å synke inn alle inntrykk av daten vår dagen før. Dagen etter snakker vi i tlf da spurte han om jeg ville være med han og sønnen på shopping ( aldri møtt sønnen før) dette avlyste han også dagen etterpå...Og går avtalte at vi skulle ringes han gikk og la seg uten å ringe meg, sånne ting blir litt jeg litt lei meg av. Vi skal ha en date neste uke, men jeg føler denne også blir avlyst.. det skal sies at han har barna sine denne uken. Vår siste tlf samtale sier han at han er så betatt, og liker det vi har på gang... men noen meld fra 10-14 i løpet av en dag er liksom ikke nok.. bare en natta meld eller en kjapp samtale hadde vært så koselig... er han bare veldig spesiell ? Eller krever jeg for mye ? Anonymkode: f98aa...b07
AnonymBruker Skrevet 11. april 2018 #2 Skrevet 11. april 2018 Nei, tror ikke du krever for mye. Ville gått lei og... Men jeg tenker at dette er noe du kan snakke med han om. Fortell hvordan du føler det Anonymkode: 64d0a...d15
AnonymBruker Skrevet 11. april 2018 #3 Skrevet 11. april 2018 Skjønner jo det er mange inntrykk som han føler må synke inn. Men dere skal jo ikke avgjøre om dere skal være i et forhold i morgen. Si du har lyst å treffe han for å bli bedre kjent og så ser en hvordan det utvikler seg. Sånn for å roe han ned litt. Men om han er usikker så er det kanskje litt tidlig at du skal treffe sønnen ? Anonymkode: 3a15f...b55
AnonymBruker Skrevet 11. april 2018 #4 Skrevet 11. april 2018 Du krever for mye. La han bli overbevisst. Det virker ikke som han er det ennå når dere ikke snakker sammen. La han savne deg litt. Anonymkode: 4e2a3...5db 1
AnonymBruker Skrevet 11. april 2018 #5 Skrevet 11. april 2018 Jeg har ymtet litt frempå siden han ba meg gjøre dette om det siden tidligere damer har også gått lei.. som burde vært et hint. Men det skjer liksom ingen endring. Han sier han må ta ting i sitt tempo ellers får han panikk... han er egentlig en bra fyr.. men litt rare antenner.. ts Anonymkode: f98aa...b07
AnonymBruker Skrevet 12. april 2018 #6 Skrevet 12. april 2018 Han har ikke åpna snappene mine siden på dagen i går, er det da innafor å si rett ut «hvis du ikke er intr lenger så er det helt Okey, men gi meg beskjed liksom?» Anonymkode: f98aa...b07
AnonymBruker Skrevet 12. april 2018 #7 Skrevet 12. april 2018 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Han har ikke åpna snappene mine siden på dagen i går, er det da innafor å si rett ut «hvis du ikke er intr lenger så er det helt Okey, men gi meg beskjed liksom?» Anonymkode: f98aa...b07 Nei, du skal være like laydback som han, pluss gange det med 3. Legg merke til handlingene hans overfor deg, ta ting med ro, en mann skal fortjene din tillitt. Anonymkode: eb069...7ac
AnonymBruker Skrevet 12. april 2018 #8 Skrevet 12. april 2018 7 hours ago, AnonymBruker said: Han har ikke åpna snappene mine siden på dagen i går, er det da innafor å si rett ut «hvis du ikke er intr lenger så er det helt Okey, men gi meg beskjed liksom?» Anonymkode: f98aa...b07 Skjønner dette frister, men prøv å la være. Virker ikke som han er så keen, og da gjør du best i å late som om du gir blaffen i han. Anonymkode: d4f10...f5c
AnonymBruker Skrevet 12. april 2018 #9 Skrevet 12. april 2018 Han er jo bare kjedelig. Skjønner ikke at du gidder bruke tid på dette tullet. Anonymkode: 43944...af8
Gjest Dævendøtte Skrevet 12. april 2018 #10 Skrevet 12. april 2018 17 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har møtt en veldig fin mann, han er nok skadet av tidligere erfaringer med damer. Vi har vært på veldig fine dater!Vi snakket timesvis i telefonen og det kommer veldig godt overens . Vi hadde egentlig en date på søndag, som han avlyste.. eller Dvs var litt feig og sendte meld da det ble for seint å reise, han sa han hadde hatt besøk av en kompis osv.. Han innrømte senere at det var han trengte litt tid for å synke inn alle inntrykk av daten vår dagen før. Dagen etter snakker vi i tlf da spurte han om jeg ville være med han og sønnen på shopping ( aldri møtt sønnen før) dette avlyste han også dagen etterpå...Og går avtalte at vi skulle ringes han gikk og la seg uten å ringe meg, sånne ting blir litt jeg litt lei meg av. Vi skal ha en date neste uke, men jeg føler denne også blir avlyst.. det skal sies at han har barna sine denne uken. Vår siste tlf samtale sier han at han er så betatt, og liker det vi har på gang... men noen meld fra 10-14 i løpet av en dag er liksom ikke nok.. bare en natta meld eller en kjapp samtale hadde vært så koselig... er han bare veldig spesiell ? Eller krever jeg for mye ? Anonymkode: f98aa...b07 Folk som avlyser avtalte dater/avtaler på den måten er fullstendig turn off for meg. Så respektløst!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå