Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Gjør du til deg lykkelig på utsiden, men egentlig ulykkelig på innsiden?

Anonymkode: 65985...19c

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Gjør du til deg lykkelig på utsiden, men egentlig ulykkelig på innsiden?

Nøytral på utsiden...usikker og nedstemt på innsiden.

Anonymkode: 8f389...361

Skrevet

Er ulykkelig på innsiden og delvis på utsiden. Føler lykken har forlatt kroppen. Bare slit og tunghet tilbake. Med unntak av noe små lysglimt av og til. Hadde ikke blitt lykkelig av 1 premien i lotto lenger heller.

Skrevet

Er ganske lykkelig jeg :-) , er veldig takknemlig for alt det gode jeg har :-)

Skrevet

Jeg er ulykkelig. Men smiler og ler på utsiden. Men inni meg gjør det vondt. Ett vondt sår som aldri vil gro.

Skrevet

Det varierer på dagsform og følelse. Er kronisk sliten, men det er det kun samboeren som får høre om. Og hele 2018 har vært et drittår så langt, men forsøker å være positiv rundt andre, om ikke annet. Innvendig er alt tomt og trist

AnonymBruker
Skrevet

Prøver å minne meg selv på det ganske ofte, at jo, innerst inne er jeg jo lykkelig. Det bare pakkes noen ganger inn i et tynt lag usikkerhet og angst. 

I'm a working project... men er ikke alle egentlig det? :)

Anonymkode: a5225...147

AnonymBruker
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Prøver å minne meg selv på det ganske ofte, at jo, innerst inne er jeg jo lykkelig. Det bare pakkes noen ganger inn i et tynt lag usikkerhet og angst. 

I'm a working project... men er ikke alle egentlig det? :)

Anonymkode: a5225...147

Nei, de fleste er vel "a work in progress".

Siden du absolutt skal ha det på engelsk...

Anonymkode: 394f7...c93

AnonymBruker
Skrevet
On 11.4.2018 at 10:28 PM, AnonymBruker said:

Svar til trådtittel:

Ja.

Anonymkode: 48b94...8a3

AnonymBruker
Skrevet

Ingen går rundt og er lykkelige 24/7. Men jevnt over har jeg det veldig bra og nyter livet. Jeg har mine issues og problemer som alle andre, men har et positivt syn på livet og koser meg i hverdagen. :)

Anonymkode: 3b33c...ad6

Skrevet

Nei og det er det lenge siden jeg har vært. Kan ikke huske å ha vært det. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg gjør meg ikke lykkelig på utsiden nei. Jeg er jevnt over veldig lykkelig. Jeg har det veldig bra med meg selv. Lykke er egentlig noe veldig enkelt, og et gammelt kinesisk ordtak sier at lykke er som bestemors forsvunnede briller, de satt på nesen hennes hele tiden. Noen tror lykke er en midlertidig "lykkerus", men det er egentlig bare at man føler seg veldig lett og bra og glad. Vi lever i et land der man kan gjøre som man ønsker, så jeg forstår ikke at det da ikke er mulig å være lykkelig. 

Anonymkode: 77f06...896

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Føler at så mange tenker over alt for godt om de er lykkelige eller ikke. Altså, om du bor i Norge og ikke føler deg lykkelig, foreslår jeg at du setter på nyhetene. 

Anonymkode: 518e6...475

Gjest HanenIFlokken
Skrevet

Jeg har alt jeg trenger.. Hus, bil, god økonomi og barn som jeg elsker over alt annet. 

Men lykkelig, det føler jeg meg ikke.. 

Skrevet

Jeg er stressa og fattig men fortsatt lykkelig

Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg gjør meg ikke lykkelig på utsiden nei. Jeg er jevnt over veldig lykkelig. Jeg har det veldig bra med meg selv. Lykke er egentlig noe veldig enkelt, og et gammelt kinesisk ordtak sier at lykke er som bestemors forsvunnede briller, de satt på nesen hennes hele tiden. Noen tror lykke er en midlertidig "lykkerus", men det er egentlig bare at man føler seg veldig lett og bra og glad. Vi lever i et land der man kan gjøre som man ønsker, så jeg forstår ikke at det da ikke er mulig å være lykkelig. 

Anonymkode: 77f06...896

Jeg håper virkelig for din del at du får fortsette å tro at det er så enkelt :)

• Liker 1
Skrevet (endret)

Jeg er diagnostisert med kronisk depresjon så nei, overhodet ikke. Men thats LYFE!. Still..... LYFE. Og jeg har vært dårlig, sånn ordentlig dårlig, en gang. Så den lange og mildere depresjonen jeg har nå, den kan bare gå og suge seg selv.

Endret av Lava Anne
  • Liker 1
Gjest chisandra
Skrevet

Noen dager helt på topp, andre dager ikke fullt så bra. Sånn er livet 🥀

Skrevet

Gode venner, flott familie, og økonomi som går som det suser. Ingenting å klage på egentlig.

Ja, jeg er lykkelig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...