AnonymBruker Skrevet 11. april 2018 #1 Skrevet 11. april 2018 Jeg kjenner ei som holder på slik. Og hun bruker det sosiale på fritiden som sitt ultimate teater, hvor skuespill, smisking osv blir satt til livet. Jeg og mannen blir kvalme og ler i ny og ned, men blir samtidig sjokkerte over å se hvor mange som biter på Er det mulig?? Hun går fra det ene offeret til det andre, og det foran øynene på oss alle. Men det ser ikke ut til at noen forstår hvordan hun opererer... Anonymkode: f5e2b...6d1
FactsOverFeelings Skrevet 11. april 2018 #3 Skrevet 11. april 2018 Hater smisking, men det er den enkleste og sikreste måten å komme seg opp å frem på i samfunnet, så skjønner hvorfor folk gjør det.
AnonymBruker Skrevet 11. april 2018 #4 Skrevet 11. april 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg kjenner ei som holder på slik. Og hun bruker det sosiale på fritiden som sitt ultimate teater, hvor skuespill, smisking osv blir satt til livet. Jeg og mannen blir kvalme og ler i ny og ned, men blir samtidig sjokkerte over å se hvor mange som biter på Er det mulig?? Hun går fra det ene offeret til det andre, og det foran øynene på oss alle. Men det ser ikke ut til at noen forstår hvordan hun opererer... Anonymkode: f5e2b...6d1 Det å få noen til å tenke at du er glad i dem ogvil dem vel er et kjempeeffektivt maktmiddel. Du og mannen din ler kanskje av det, men det funker. Anonymkode: 375ac...216
AnonymBruker Skrevet 11. april 2018 #5 Skrevet 11. april 2018 40 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det å få noen til å tenke at du er glad i dem ogvil dem vel er et kjempeeffektivt maktmiddel. Du og mannen din ler kanskje av det, men det funker. Anonymkode: 375ac...216 Problemet er bare at det ikke er på ekte, men gjort på kunstig vis. Hun prøver både for hardt og krampaktig, at vi ikke skjønner hvorfor noen ikke reagerer. Hun gjentar seg selv og ting i innøvde setningen, nøyaktig slik psykopater gjør. Likevel gir folk henne gratis ting og tjenester, som hun glatt utnytter. Det er bare helt utrolig hvor parasittær noen kan være, uten å bli avslørt. Et godt snakketøy er alt som skal til for å lure folk Anonymkode: f5e2b...6d1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå