Baby Skrevet 20. februar 2005 #1 Skrevet 20. februar 2005 Trenger litt tips angående kjøp av bærbar pc. Hva slags pc trenger jeg? Skal stortsett være en "notatblokk" på forelsninger o.l. Hvor kjøper jeg den rimligst? Brukt/nytt? Håper noen kan hjelpe meg.
Cronos Skrevet 21. februar 2005 #2 Skrevet 21. februar 2005 Det finnes mange billige om dagen. Har sett dem ned i 6000,- (nye), men da er det vel spart på alt, vil jeg tro. Deriblant batterikapasitet.
Baby Skrevet 22. februar 2005 Forfatter #3 Skrevet 22. februar 2005 Ingen flere som har noe å komme med?
Gjest gjest1 Skrevet 22. februar 2005 #4 Skrevet 22. februar 2005 Ville foreslått å kjøpe brukt hvis den bare skal brukes til skriving. MEN! Det er er så utrolig irriterende at folk har pc på forelesninger at du bør kjøpe en ny og stille pc. Jeg mener at pc'er er like ille som mobiltelefoner på forelesnig.
Basementart Skrevet 22. februar 2005 #5 Skrevet 22. februar 2005 Jeg bruker selv laptop på forelesninger. For meg er det viktigste batterikapasiteten siden jeg ofte har 3-4 forelesninger etter hverandre uten muligheter for å få ladet batteriet. Velg heller en dyrere laptop med bra batterikapasitet enn å kjøpe en du ikke vil være 100% fornøyd med.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå