AnonymBruker Skrevet 11. april 2018 #1 Skrevet 11. april 2018 Har noen av dere erfaringer med disse merkene? Jeg er på jakt etter en god dagkrem og rens. Har kikket litt på Glo Skin Balancing Moisture Remedy og Estelle & Thild Total Moisture Day Cream men er litt usikker på hva som kan passe meg. Har normal hud om sommeren, men ellers på året er jeg kombinert. Blir tørr om vinteren og får lett utbrudd av produkter huden ikke liker. Anonymkode: f1042...6ab
Gjest Khloe Skrevet 11. april 2018 #2 Skrevet 11. april 2018 (endret) Jeg har forsøkt Estelle & Thild sin fuktighetskrem. Den var OK, hverken mer eller mindre. Fuktet greit, luktet greit og holdt huden som den var. Endret 11. april 2018 av Khloe
Capazitet Skrevet 13. april 2022 #3 Skrevet 13. april 2022 For noen år siden en sommer brukte jeg Calming-serumet deres. Det var helt ok, ikke noe spesielt men jeg reagerte ikke på det heller. Har rosacea. Har ikke prøvd andre produkter fra dem. Pluss for at serumet ikke inneholdt parfyme.
AnonymBruker Skrevet 13. april 2022 #4 Skrevet 13. april 2022 Bruker kun sminke fra Glo Skin Beauty og er kjempefornøyd med sminken deres. Det kompakte pudderfoundation fra Glo har jeg brukt i flere år. Finnes ikke bedre foundation for meg. Anonymkode: a7948...075 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå