Gjest gjest1 Skrevet 20. februar 2005 #1 Skrevet 20. februar 2005 A-la "Hit the road, Jack" og liknande, nokon som kan foreslå noko knall-bra?
Gjest Anonymous Skrevet 21. februar 2005 #2 Skrevet 21. februar 2005 Rainmakers - Spite Steve Harley & Cockney Rebel - Make me smile Chipahua - Ain't that peculiar REM - King of the road (flatfyll, ingen husker å ha spilt den inn) REM - Superman Rolling Stones - Shine a light Blant annet
Annie Skrevet 21. februar 2005 #3 Skrevet 21. februar 2005 Mye av Rainmakers! Bl.a Let my people Go-Go. MeatLoaf: Paradise by the Dasboard Light Narada Michael Walden: Gimme Gimme Gimme En Vogue: Free your Mind. (en av mine desidert store favoritter!)
nyibyen Skrevet 21. februar 2005 #4 Skrevet 21. februar 2005 Jeg blir bestandig glad av Ivar Medaas sine sanger
Ingeborg Skrevet 21. februar 2005 #5 Skrevet 21. februar 2005 Masse gammel Madonna, for eksempel "Holiday" og "You Can Dance". Og så "I love your smile" med Shanice, hvis noen husker denne one hit wonder-jenta. "Tom's Diner" med Suzanne Vega er ikke egentlig en superhappy låt, men den gjør meg alltid blid og glad.
Malou Skrevet 21. februar 2005 #6 Skrevet 21. februar 2005 Jump (for mye love) med Pointer Sisters gjør alltid mitt humør bedre.
Gjest Anonymous Skrevet 21. februar 2005 #7 Skrevet 21. februar 2005 Hvis du finner noe gammelt materiale med Kentucky Headhunters, så blir du nok også glad. Deres versjon av "The ballad of Davy Crockett" er bedre og mer energifrembringende enn en hvilken som helst kvarting!
Gjest Anonymous Skrevet 22. februar 2005 #9 Skrevet 22. februar 2005 Muligens litt på siden av det du er på jakt etter, men det er flere sanger som har oppløftende effekt på meg: Clash - I fought the law Queen - Killer queen (morn, Hu i Svingen) DumDumBoys - En vill en, Transit m.fl. Stormtroopers of death - The ballad of Jimi Hendrix Paul Simon - Call me Al (gjelder bare på video, den er genial!) Proclaimers - 500 miles, Cap in hand (skotsk separatisme!) m.fl To be continued?
Ingeborg Skrevet 22. februar 2005 #10 Skrevet 22. februar 2005 Muligens litt på siden av det du er på jakt etter, men det er flere sanger som har oppløftende effekt på meg: DumDumBoys - En vill en, Transit m.fl. Stormtroopers of death - The ballad of Jimi Hendrix Paul Simon - Call me Al (gjelder bare på video, den er genial!) :Nikke:
Gjest Anonymous Skrevet 22. februar 2005 #12 Skrevet 22. februar 2005 Litt mer norsk, anyone? Vamp - Brista eller bera, Ost m.fl Mods - Meg må du hilsa på etc Jokke - Sola skinner m.fl Lyse/Kvammen - Kor i helsikken e Sandnes? Løgnaslaget - Kom hjem Bertine (kødda) Kaptein Sabeltann - Langemanns sang Og ikke minst, selv om de synger på engelsk: Rovers - the Jane Fonda Workout, Maidens of Spain etc Tragisk at jeg glemte demi første innlegg! Oh Jane, oh Jane won't you work me out again!? You've got my body, you've got my soul, you're driving me insane
Gjest Anonymous Skrevet 23. februar 2005 #15 Skrevet 23. februar 2005 Whitney Houston- I Wanna Dance With Somebody
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå