Gå til innhold

Den norske utgaven av Top Model

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Fikk med meg reprisen av premieren i dag. Hvor har Kathrine Sørland lært å snakke? Det - blir - ikke - så - bra - når - man - snakker - sånn. Spesielt i begynnelsen og under avgjørelser prøvde hun å være Tyra Banks-kul, fullstendig uten hell. Men hun har noen store sko å fylle da.. :)

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjesten
Skrevet

Men om dei skal gjere noko så håplaust som å herme eit slikt program, så bør dei i det minste ha ein skikkeleg supermodell til å leie det!! Sidan det heiter skandinavias supermodell, så burde vel kanskje alle skandinaviske landa vore med, ein samproduksjon, og ein av dei store burde leia det. Anette Stai, Synne Myrbøe, Vendela Kirsebom, Helena Kristensen (er ikkje ho dansk?) og så vidare.

Om dei skulle ha ei miss som leiar burde dei hatt Mona Grudt (sorry alle feilstava navn, eg har ikkje heilt kontroll her :wink: ) Men dette blei berre utruleg puslete, og det verka som om alle dommarane var like halvveis som leiaren. Rett og slett litt sorry heile greia, kjem ikkje til å sjå meir på dette nei.

Gjest Catwoman
Skrevet

Er enig i at det er feil programleder. Altså jeg liker godt Kathrine Sørland jeg, synes hun er flink, men de burde hatt en mer erfaren modell synes jeg.

Kommer sikkert til å følge med, litt ihvertfall,men er redd det kan bli litt krampaktig i forsøk på å være helt likt som amerikanske supermodellen.

Skrevet

Hmm, ja, jeg synes det var så som så. Jeg synes at Katrine Sørland var litt for late-som-om-jeg-er-tøff-nå, uten at det var helt vellykket.

Ellers synes jeg også at det er rart at det er hun som er programlederen. Ser liksom for meg at de spurte de andre tidligere modellene vi har og at de sa nei.

Når det gjelder samproduksjon: det blir det etter hvert. Når det er igjen tre norske jenter skal de konkurrere mot tre svenske og tre danske.

Skrevet
Når det gjelder samproduksjon: det blir det etter hvert. Når det er igjen tre norske jenter skal de konkurrere mot tre svenske og tre danske.

Ja, det stemmer. De er i gang med programmet her i Danmark også.

http://www.topmodel.tv3.dk/

Skrevet

Hehe...huff ja. Jeg _prøvde_ virkelig å være åpensinnet, men nei og nei.

Det morsomste var når fotografen kommenterte at en av jentene for var "missete". Hoho, hva er Sørland annet enn en Miss.

Men, skal nok se på det. Torsdag er min nye tv-dag.

Skrevet

Forresten, har de begynt med utstemming? Oppdaget plutselig at jeg kjenner hun ene som er med :) Håper hun henger med enda :)

Skrevet
:P Enig med de andre her som sier at det er feil program leder... Det morsome er jo at den som nå enn vinner kommer godt mulig til å bli mye større en Katrine innen modell yrket... Hun leker med de store uten å være blant de store selv...
Gjest Madam Felle
Skrevet

Jeg tror Kathrine har fått denne jobben, fordi hun er modell og har allerede vært på tv.

Skrevet

Fulgte med på den amerikanske varianten.. Litt enig at det blir teit når det blir for likt(spesielt dette med introene og melodiene).. Men men..

Når folk snakker om at Katrine Sørland blir feil som programleder, kan jeg kanskje være litt enig.. Har ikke noe imot dama, men virker jo som om hun er mest kjent for å være miss enn modell.. Tror også Tyra Banks kommenterte det i en av episodene.. (at det syntes på dem som var veldig "missete")..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...