Aquarius Skrevet 13. august 2002 #1 Del Skrevet 13. august 2002 Jeg har forferdelig vondt i halsen, men bare når jeg svelger. Å svelge er et mareritt! Jeg har sommerferie, men klarer ikke sove, å være våken kl 0553 er unormalt for meg. Kan det være betente mandler, halsbetennelse eller noe annet? Noen som vet en god kur mot disse sterke svelgesmertene? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 13. august 2002 #2 Del Skrevet 13. august 2002 Uffda, det kan være halsbetenelse og det er fryktelig vondt. Du må komme deg til legen å få pencelin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salamandra Skrevet 13. august 2002 #3 Del Skrevet 13. august 2002 Det kan høres ut som halsbetennelse, ja.. Du har ikke feber i tillegg da? Sliter med akkurat det samme, har hatt haugevis med streptokokkinfeksjoner i halsen.. men nå skal jeg fjerne mandlene i morgen... Hipp hurra! Frk. Busybody Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 13. august 2002 #4 Del Skrevet 13. august 2002 Heisann Hvis du har vondt i halsen, så drikk MYE.. te, vann eplejuice osv Spis MASSE frukt og grønt. Spis ellers sunt, hold deg unna drittmat Ikke gå til legen og få pennicillin. Det er ikke bra for kroppen din. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lazy Skrevet 13. august 2002 #5 Del Skrevet 13. august 2002 Hvis jeg kjenner at jeg begynner å få vondt i halsen tar jeg en globoid, og vips; borte! Men det hjelper kanskje ikke når du har hatt vondt en stund, jeg pleier å ta den med en gang jeg merker det er vondt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå