Gå til innhold

23 åring her!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei. Min lille bror på 17 år er innlagt igjen på ullevål. Han har vært innlagt før og er innlagt igjen pga vondt i magen og mye oppkast, legene kom frem til at det var spise forstyrrelse, men nå er dem usikre på hva det kan være. 

Jeg besøkte han veldig mye da han var innlagt før, var til og med og sovet hos han i noen dager.

Mor er med en  redusert tilstand. Dem er vant til at jeg løser alt uansett hva slags problem det kan være.  

Mor ringte og tvinger meg til å gå og besøke han, siden hun ikke kan pga varig skade/sykdom. Han vil heller ikke at mor skal besøke han/ vanseklig unge/jeg vil gjerne det, men jeg har jobb og studier og mye anna jeg må forholde meg til. Jeg har så lite tid. Spesielt nå.  

Dem har aldri hatt respekt for meg, min tid. Jeg blir litt sur fordi min far er dø og hun er moren, mann føder ikke hvis mann ikke klarer å ta ansvar ovenfor barne sitt. 

Anonymkode: 6528b...dd7

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Wow. Bare wow. 

Når man får barn så kan man ALDRI vite hva som skjer i fremtiden, så syntes dette var stygt sagt om din mor. Voks opp. 

Anonymkode: 6dec8...2d0

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Så du mener man skal forutsi hvordan helsa blir i fremtiden før man føder barn ? :klo: 

Dersom du ikke har tid/ork til å besøke broren din så lar du være. Han blir godt ivaretatt på sykehuset. Men du bør holde deg for god til å kritisere din mor dersom hun er for syk til å besøke han og ønsker at du, som er ung og frisk, skal gjøre det. 

Anonymkode: 15c72...4c0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...