AnonymBruker Skrevet 11. april 2018 #1 Skrevet 11. april 2018 Jeg har hatt én date med en fyr, har avtalt at det blir en date nummer to. Han er ferdigutdannet og jobber mye, jeg er student med deltidsjobb og frivillig arbeid i tillegg. Det er derfor en liten kabal som må gå opp. Jeg håper det blir flere dater, men når jeg tenker langt frem har jeg en litt hektisk periode fremfor meg. Mulig det vil gå en uke + før vi ses igjen. Er det dumt å stresse over dette siden begge to er så opptatt? Det virker ikke som han har dårlig tid. Anonymkode: 9f24b...e76
AnonymBruker Skrevet 11. april 2018 #2 Skrevet 11. april 2018 1 uke skal vel gå greit og ikke unormalt. Til lenger tid mellom, til større sjanse for at følelsene går kalde eller man treffer andre. Anonymkode: d3ae3...6e4 1
AnonymBruker Skrevet 11. april 2018 #3 Skrevet 11. april 2018 Det er bare positivt å ikke ha dårlig tid, en uke i mellom er helt overkommerlig de første månedene man dater syns jeg Anonymkode: eea38...47d 2
AnonymBruker Skrevet 11. april 2018 #4 Skrevet 11. april 2018 Godt å høre at det ikke er det verste som kan skje. Har bare ei venninne som stresser så sykt med det på mine vegne. Anonymkode: 9f24b...e76
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå