AnonymBruker Skrevet 11. april 2018 #1 Skrevet 11. april 2018 Jeg ble 30 år og min svigerinne sendte meg melding tidlig i uken om at hun fikk lov gå noen timer før fra jobb slik at hun rakk bursdagen min. Samme dag som bursdagsfesten min skulle være får jeg meling av min bror at ungene er syke og han er syk. Svigerinnen min kan ikke komme for hun er på jobb. Sent bursdagsfestkvelden får jeg melding fra min svigerinne om at hun ikke kommer på festen. Etter at festen hadde startet. Nå skal hun drikkes ut det hele kommer på 2000 kroner. Jeg hadde i utgangspunktet ikke lyst å gå og iallefall ikke nå når det er så dyrt og at hun ikke møtte opp i min bursdag. Er jeg smålig om jeg ikke møter i hennes utdrikninhelg fordi hun ikke kom på min bursdagsfest? Anonymkode: 3ef2f...339
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 11. april 2018 Populært innlegg #2 Skrevet 11. april 2018 Ja, det er smålig, og barnslig. Men å ikke møte fordi du ikke har råd er innenfor. Og da er det den grunnen du gir. Anonymkode: 7ecff...fa9 51
Miklo Velka Skrevet 11. april 2018 #3 Skrevet 11. april 2018 (endret) 4 minutter siden, AnonymBruker said: Er jeg smålig om jeg ikke møter i hennes utdrikninhelg fordi hun ikke kom på min bursdagsfest? Om du velger å ikke dra fordi at hun ikke kom i din bursdag så synes jeg at du er smålig ja. Vet du 100% sikkert årsaken til at hun ikke kom? Om du ikke gjør det så synes ikke jeg du burde droppe henne bare for at hun ikke kom i bursdagen din. Endret 11. april 2018 av Miklo Velka 9
annebanane Skrevet 11. april 2018 #4 Skrevet 11. april 2018 (endret) Du er smålig om bursdagen er grunnen. Ikke om det er det økonomiske som er grunnen til at du ikke blir med. Men jeg synest det er litt dumt å ikke reise i en svigerinne sitt utdrikningslag om du har muligheten. Det er jo faktisk en nær relasjon - og om ekteskapet går fint er det noen du har i live ditt lenge. Endret 11. april 2018 av Moonwalker 12
Gjest Tuxy Skrevet 11. april 2018 #5 Skrevet 11. april 2018 Å være litt raus mot andre mennesker funker best i lengden.
AnonymBruker Skrevet 11. april 2018 #6 Skrevet 11. april 2018 Er dere egentlig voksne? Sånn «jeg blir ikke med på din fest fordi du ikke kom i min» er så barnehage oppførsel man kan få det. Anonymkode: fcbcd...049 23
AnonymBruker Skrevet 11. april 2018 #7 Skrevet 11. april 2018 Dersom det er på grunn av økonomi, ja da kan du la være å gå. Men som jeg sa over, om det er fordi hun ikke kom på festen din så er du grusomt barnslig og umoden. Anonymkode: fcbcd...049 1
Gjest Catalina Culès Skrevet 11. april 2018 #8 Skrevet 11. april 2018 Du høres ut som en fin svigerinne
Pås Skrevet 11. april 2018 #9 Skrevet 11. april 2018 Jeg skjønner deg litt jeg... barnslig ja, men skjønner likevel følelsen! Svigerinnen og svogeren min kunne ikke komme på min runde dag fordi de var på ferie, på HYTTEN, EN time unna... 7
_popcorn_ Skrevet 11. april 2018 #10 Skrevet 11. april 2018 19 minutter siden, Pås said: Jeg skjønner deg litt jeg... barnslig ja, men skjønner likevel følelsen! Svigerinnen og svogeren min kunne ikke komme på min runde dag fordi de var på ferie, på HYTTEN, EN time unna... Det er noe helt annet enn å ikke kunne dra pga sykdom da... Hadde du vært like bitter om dem hadde avlyst på grunn av sykdom? 7
AnonymBruker Skrevet 11. april 2018 #11 Skrevet 11. april 2018 Jeg synes det er smålig av deg. Som i og for seg hadde vært greit om dette var en venninne du kutter ut av livet ditt, men her er det snakk om en dame du må forholde deg til. Anonymkode: 7a773...89d 2
Jordbæra Skrevet 11. april 2018 #12 Skrevet 11. april 2018 38 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg ble 30 år og min svigerinne sendte meg melding tidlig i uken om at hun fikk lov gå noen timer før fra jobb slik at hun rakk bursdagen min. Samme dag som bursdagsfesten min skulle være får jeg meling av min bror at ungene er syke og han er syk. Svigerinnen min kan ikke komme for hun er på jobb. Sent bursdagsfestkvelden får jeg melding fra min svigerinne om at hun ikke kommer på festen. Etter at festen hadde startet. Nå skal hun drikkes ut det hele kommer på 2000 kroner. Jeg hadde i utgangspunktet ikke lyst å gå og iallefall ikke nå når det er så dyrt og at hun ikke møtte opp i min bursdag. Er jeg smålig om jeg ikke møter i hennes utdrikninhelg fordi hun ikke kom på min bursdagsfest? Anonymkode: 3ef2f...339 Man går hvis man ønsker og kan, men å ikke reise fordi hun ikke kom i ditt blir for teit unnskyldning. 1
Meadow Skrevet 11. april 2018 #13 Skrevet 11. april 2018 Kanskje hun ikke hadde samvittighet til å dra på fest når mann og barn ligger syke hjemme? Det er vel ikke så rart?! 13
AnonymBruker Skrevet 11. april 2018 #14 Skrevet 11. april 2018 Mannen hennes var forkjølet. Ungene deres var lagt da festen starter. Det hadde tatt hun 6 min å gå bort på festen. Vi bort 400 m fra hverandre. Jeg har ikke sett noen av de siden jul. De har vært på besøk hos oss 5 ganger på 2 år. TS Anonymkode: 3ef2f...339 5
AnonymBruker Skrevet 11. april 2018 #15 Skrevet 11. april 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Mannen hennes var forkjølet. Ungene deres var lagt da festen starter. Det hadde tatt hun 6 min å gå bort på festen. Vi bort 400 m fra hverandre. Jeg har ikke sett noen av de siden jul. De har vært på besøk hos oss 5 ganger på 2 år. TS Anonymkode: 3ef2f...339 Å hvor ofte er du på besøk hos dem? Anonymkode: fcbcd...049 5
AnonymBruker Skrevet 11. april 2018 #16 Skrevet 11. april 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Mannen hennes var forkjølet. Ungene deres var lagt da festen starter. Det hadde tatt hun 6 min å gå bort på festen. Vi bort 400 m fra hverandre. Jeg har ikke sett noen av de siden jul. De har vært på besøk hos oss 5 ganger på 2 år. TS Anonymkode: 3ef2f...339 Kanskje lettere å forholde seg til at flere var syke og hun fikk endel mer å gjøre. Om dere bor 400 eller 4000 meter fra hverandre endrer ikke at hun hadde mye som skjedde. Etter jeg fikk barn selv har sosiale greier måtte vike ganske ofte. Selv om barna sover er det ikke bare å dra. Anonymkode: e6951...4a8 1
Gjest O.G. Skrevet 11. april 2018 #17 Skrevet 11. april 2018 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Mannen hennes var forkjølet. Ungene deres var lagt da festen starter. Det hadde tatt hun 6 min å gå bort på festen. Vi bort 400 m fra hverandre. Jeg har ikke sett noen av de siden jul. De har vært på besøk hos oss 5 ganger på 2 år. TS Anonymkode: 3ef2f...339 Hmm, da stiller saken seg litt anerledes. Jeg ville ikke dratt i utdrikkingslaget rett og slett fordi relasjonen ikke var verdt 2000kr.
AnonymBruker Skrevet 11. april 2018 #18 Skrevet 11. april 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Kanskje lettere å forholde seg til at flere var syke og hun fikk endel mer å gjøre. Om dere bor 400 eller 4000 meter fra hverandre endrer ikke at hun hadde mye som skjedde. Etter jeg fikk barn selv har sosiale greier måtte vike ganske ofte. Selv om barna sover er det ikke bare å dra. Anonymkode: e6951...4a8 Var ingenting som skjedde. Ungene var lagt og mannen var syk. Hun var frisk og kunne kommet i bursdagen. Men det sto vel på viljen. Slik det ofte gjør med den dama. Vil en så får en det til! Om hun ikke ville så kunne hun sagt det og ikke løyet for meg om at mannen ikke kan ligge på sofaen alene. Anonymkode: 3ef2f...339 2
AnonymBruker Skrevet 11. april 2018 #19 Skrevet 11. april 2018 1 minutt siden, O.G. skrev: Hmm, da stiller saken seg litt anerledes. Jeg ville ikke dratt i utdrikkingslaget rett og slett fordi relasjonen ikke var verdt 2000kr. Takk! Anonymkode: 3ef2f...339
AnonymBruker Skrevet 11. april 2018 #20 Skrevet 11. april 2018 2000 var utrolig dyrt bare for et utdrikningslag. Hvor mye forventer de da i bryllupsgave? Det måtte vært min beste venn for at jeg skulle gått der. Anonymkode: 0c7de...045 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå