AnonymBruker Skrevet 11. april 2018 #1 Skrevet 11. april 2018 Jeg er 33 og kjæresten min og jeg må vente i 3 år med å få barn. Da er jeg 36 år, Blir 37. Bør jeg fryse ned egg nå? Anonymkode: 2d702...dd5
AnonymBruker Skrevet 11. april 2018 #2 Skrevet 11. april 2018 Hvorfor? Sliter kvinnene i slekten din med å få barn når de er i midten av 30 årene? Anonymkode: 92df4...6ea
AnonymBruker Skrevet 11. april 2018 #3 Skrevet 11. april 2018 Du får ikke fryst ned egg via det offentlige i alle fall. Ta en utredning for å se hvordan din fertilitet ligger an, så kan du ta det derifra Anonymkode: ccbd5...d63
AnonymBruker Skrevet 11. april 2018 #4 Skrevet 11. april 2018 Da må de være befruktet, eller du må dra til utlandet. I Norge er det ikke lov å fryse ned ubefruktede egg. Sjekk heller eggreservene dine, med en blodprøve. Anonymkode: 5eab1...e5c
AnonymBruker Skrevet 11. april 2018 #5 Skrevet 11. april 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Da må de være befruktet, eller du må dra til utlandet. I Norge er det ikke lov å fryse ned ubefruktede egg. Sjekk heller eggreservene dine, med en blodprøve. Anonymkode: 5eab1...e5c I Norge vil det heller ikke være lov å sette inn embryoer hvis forholdet har tatt slutt i mellomtiden, heller ikke om far samtykker. Men det har vært vanskelig å få like stor sjanse på ubefruktede egg som befruktede, tror jeg leste noe om bedring på den fronten. Du bør vurdere fertilitetssjekk, ville tatt av begge på privatklinikk for 2-2500. Jeg hadde veldig gode eggreserver, men trengte ivf 36 år gammel. Resultatene på 2 dager gamle embryoer var at nesten ingen kunne brukes. 3 forsøk, over 40 egg ut. 1 barn på siste forsøk. Dette ville jeg ikke visst om jeg frøs ned de over 15 eggene som ble tatt ut første gang. Anonymkode: 37d6e...306
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå