Gå til innhold

Når skal vi få barn?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har kjent kjæresten min i 1 år. Jeg er 33 år og har lyst på barn en gang. Men ville dere ha ventet noen år og blitt bedre kjent eller satt igang snart fordi man ikke blir yngre? 😅

Anonymkode: 4c0d2...27f

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ville ventet.

Anonymkode: 91058...fd6

• Liker 2
Skrevet

Hvis kjæresten vil ha barn nå, så kjør på.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nå.

Anonymkode: e1208...c1b

Gjest Hun-der
Skrevet

Nei han vil gjerne vente 2-3 år, men jeg er jo redd for eggene😂

Gjest Hun-der
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ville ventet.

Hvor lenge?

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville ventet til han er klar.

Anonymkode: af197...017

Skrevet

Synes at 2 år er akseptabelt å vente, dere bør iallefall ha bodd sammen i ett år først. Hvis dere bare har kjent hverandre i 1 år er dere kanskje ikke samboere engang enda? 

Gjest Hun-der
Skrevet
Akkurat nå, Veggdyret skrev:

Synes at 2 år er akseptabelt å vente, dere bør iallefall ha bodd sammen i ett år først. Hvis dere bare har kjent hverandre i 1 år er dere kanskje ikke samboere engang enda? 

Nei vi flytter sammen til høsten😊

Gjest Sjokoladeknask
Skrevet

Det sies at man bør være sammen med hverandre i i hvert fall to år før man får barn, og om man er redd for, så bør man fryse egg. 

Gjest Hun-der
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg ville ventet til han er klar.

Anonymkode: af197...017

Det er ikke for lenge å vente til jeg er 36 år? 

AnonymBruker
Skrevet

Ville sjekket fertiliteten og tatt det derfra. Selv fikk jeg første rett før jeg ble 35 og man blir fort 37 før man prøver på nr 2. 

Anonymkode: 6cd0f...9f8

Gjest Hun-der
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Ville sjekket fertiliteten og tatt det derfra. Selv fikk jeg første rett før jeg ble 35 og man blir fort 37 før man prøver på nr 2. 

Vet du hvordan man får sjekket det? Snakket med legen min i dag og han sa de ikke gjør det med mindre man har prøvd i ett år allerede.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville begynt nå. Kanskje dere/du vil ha flere barn. Jeg var 37 når jeg fikk datteren min. Det ble slutt mellom meg og far når hun var ett år. Nå er jeg 42 og singel og da blir det bare henne ( hun er helt fantastisk!)  Jeg tenker ofte at jeg skulle begynt før, for jeg kunne godt tenkt meg flere fantastiske barn:) Man vet aldri hva som skjer i forholdet osv, så jeg ville bare kjørt på, det er mitt råd:)

Anonymkode: d838c...683

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
17 minutter siden, Hun-der skrev:

Nei han vil gjerne vente 2-3 år, men jeg er jo redd for eggene😂

så frys ned noen av eggene da vel

AnonymBruker
Skrevet
4 timer siden, Hun-der skrev:

Vet du hvordan man får sjekket det? Snakket med legen min i dag og han sa de ikke gjør det med mindre man har prøvd i ett år allerede.

Det vet jeg ikke, men antar du må gå privat. Hør med volvat feks.

AnonymBruker
Skrevet

har han fridd til deg? kommer han til å elske deg for alltid, og ta godt vare på deg? og hvor godt kjenner du mannen du bor med? når du føler du kjenner mannen godt nok, og dere blir enig med å bli en familie, ja, da er det ikke i veien for at dere stifter dere en familie. 

Anonymkode: 0e399...94f

AnonymBruker
Skrevet

Du burde sjekke hvordan du ligger ann med eggene dine. Hadde jeg vært deg så ville jeg begynt å prøve nå. For de fleste blir ikke gravid med en gang, ofte tar det 1 år om ikke mer. Hva hvis du sitter der om 2 år og finner ut at du ikke kan bli gravid? Menn har ingen hast i 30 årene, men kvinner har det.

Anonymkode: 31fce...327

Skrevet

Ville ikke fått barn uten at dere har bodd sammen. 

Skrevet

Man har ingen garanti for at forholdet klarer seg uansett. En fordel å kjenne hverandre godt først, men når man begynner å bli voksen har man ikke alltid den luksusen. Prøving kan fort ta en stund. Og om man ønsker søsken så er det ingen fordel å ha venta 2-3 år fra nå. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...