Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Nå kommer vår og sommeren og jeg kjenner på ensomheten.Jeg har faktisk ingen venner.Ingen å dra på ferie med .Ingen jeg vil dele tiden med.Ikke har jeg jobbJeg er venneløs. Det er vondt.

Anonymkode: bf81f...22a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva slags hobbyer har du? Kanskje du kan melde deg på et kurs f.eks musikk, trening, mat osv..... Da er det kanskje lettere å bli kjent med nye folk? 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nå kommer vår og sommeren og jeg kjenner på ensomheten.Jeg har faktisk ingen venner.Ingen å dra på ferie med .Ingen jeg vil dele tiden med.Ikke har jeg jobbJeg er venneløs. Det er vondt.

Hva har skjedd i livet ditt? Hvorfor har du endt opp så alene? Er leit å høre om at du ikke har det bra. Jeg føler på ensomhet av og til jeg også. Men ikke så ille som deg. Håper livet ditt vil ta en vending til det bedre i løpet av våren🌻.

Anonymkode: 9cbc4...040

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Klem til deg :hug:

Anonymkode: 98448...73d

AnonymBruker
Skrevet

Det er psykisk vanskelig å være i den situasjonen, ja, det ser veldig mørkt ut. Men så er det å samle seg, prøve å sette definisjon på situasjonen, og ikke minst luke vekk det som prøver å bli en sannhet. Det er tøft akkurat nå, men så er det å våge og tørre si noe som vil tro om deg selv. Hvis du vil ha venner, så sier du for deg selv høyt : jeg har mange venner. Hvis du sier du er alene, så sier du høyt istedenfor : jeg har mange interesser, og dette vil jeg fortsette med å utøve innen. Når det du sier om det du tror skal skje fremover, selv om det ser klinisk umulig nå, så kan du fortelle om et år akkurat på denne forumet hvordan det har gått. Lykke til.

Anonymkode: 7f4b4...7ae

• Liker 2
Skrevet

Vet åssen du har det. Jeg har heller ingen å være med og ikke i jobb nå. Det meste er tungt. Men klarer å finne på ting selv enda det ikke alltid gir like mye glede. Kanskje vi kan prøve å bli venner ?

AnonymBruker
Skrevet

Hvor i landet bor du  Skorstein.?

Skrevet

På Østlandet. I Østfold. Hva med deg ?

Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ikke bare bare alltid, men prøv vær positiv. Alt kan forandre seg. Hva liker du gjøre? 

Da jeg møtte kjæresten min tenkte jeg aldri over at hun aldri hadde planer o.l. Ut i forholdet fant jeg ut at det var grunnet hun ikke hadde noe nettverk, eller sosiale ferdigheter. Folk er forskjellige.

Har det alltid vært sånn, eller er det noe som har utviklet seg?

AnonymBruker
Skrevet

Jeg bor også på Østlandet .Bor i Asker.Det er litt langt unna hverandre det da!

AnonymBruker
Skrevet

Skriver du på mobiltelefon?

Anonymkode: 73cef...f4b

Skrevet

Er i tilnærmet lik situasjon. Bare send PM om du vil :) 

Skrevet

Kjenner meg helt igjen i det selv. Er så alene og redd og ensom.

Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg bor også på Østlandet .Bor i Asker.Det er litt langt unna hverandre det da!

Ja. Er ikke Asker litt utenfor Oslo ? Jeg har jo bil. Og vi kan jo sikkert snakkes på nettet også.

• Liker 1
Skrevet

Asker er mellom Oslo og Lier/Drammen.

Jeg bor i Drammen jeg da.

AnonymBruker
Skrevet
På ‎12‎.‎04‎.‎2018 den 2.04, Odelia skrev:

Kjenner meg helt igjen i det selv. Er så alene og redd og ensom.

hva betydde foreldrene for deg?

Anonymkode: 7f4b4...7ae

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...