Gå til innhold

Klør i underlivet

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei, Gjertrud(63) her!

Den siste uken har jeg merket noe kløe og tørrhet i kjeden min. Er så inderlig redd for at dette skal være noe klamydia eller herpes av noe form. Har ikke hatt noe seksuell aktivitet ettersom at "gubben" pakket sammen sakene sine og stakk for et par år siden. Er det muligheter for at dette er en kjønnssykdom eller noe annet? 

På forhånd takk for svar! 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå er jeg så lei av at ungdommer kommer inn på denne siden og troller. Det er et stort problem, og du hjelper ikke på problemet. Det er helt åpenbart at dette ikke er seriøst. Skam deg!

• Liker 4
Skrevet

Hei Gjertrud! Kjipt å høre at det ikke er så mye aktivitet på pulefronten, men hvis det er lenge siden du har hatt samleie tviler jeg på at det er klamydia. Bakteriell vaginose kan det derimot være, ville tatt en tur til legen :tommelopp: 

• Liker 1
Skrevet (endret)

Unnskyld meg! Jeg bor på en øy kalt Fedje mitt uti Fedjefjorden. Jeg vil helst slippe å måtte dra til Radøy for å dra til min fastlege, den turen tar opptil 4 timer hver vei. Jeg ønsker bare skikkelige svar på dette innlegget! 

Singlelady67

Endret av Gjertrud Vågsøy
Skrevet

Hei sann!

om dette er ett seriøst innlegg ville jeg vurdert å dra til legen og få det sjekket. evt kanskje prøve å kjøle den ned.

Hilsen Linda (57)

• Liker 2
Skrevet (endret)
1 minutt siden, Smørklump skrev:

Hei Gjertrud! Kjipt å høre at det ikke er så mye aktivitet på pulefronten, men hvis det er lenge siden du har hatt samleie tviler jeg på at det er klamydia. Bakteriell vaginose kan det derimot være, ville tatt en tur til legen :tommelopp: 

Uffda, må dette behandles eller går det over av seg selv?

Endret av Gjertrud Vågsøy
Skrevet
1 minutt siden, Gjertrud Vågsøy skrev:

Unnskyld meg! Jeg bor på en øy kalt Fedje mitt uti Fedjefjorden. Jeg vil helst slippe å måtte dra til Radøy for å dra til min fastlege, den turen tar opptil 4 timer hver vei. Jeg ønsker bare skikkelige svar på dette innlegget!

Beklager, jeg var ikke klar over dette. Hva med en tur til apoteket? Der pleier de å være behjelpelig med det meste

Skrevet
1 minutt siden, RampeteLinda skrev:

Hei sann!

om dette er ett seriøst innlegg ville jeg vurdert å dra til legen og få det sjekket. evt kanskje prøve å kjøle den ned.

Hilsen Linda (57)

Takk for svar Linda! Jeg får planlegge en tur i løpet av uken! 

AnonymBruker
Skrevet

Da må du rett og slett legge inn et seriøst innlegg. Det er en 50 minutts kjøretur fra Radøy til Fedje. Dette beviser bare at du troller.

Anonymkode: 8b689...fc8

• Liker 3
Skrevet
4 minutter siden, RampeteLinda skrev:

Hei sann!

Hilsen Linda (57)

Vil fraråde å kjøle ned skjeden. Kulde i det område kan nemlig føre til urinveisinfeksjon, og det er ikke spesielt behagelig

Skrevet

Gidder ikke å bruke tiden min på deg lenger. Alle vet at det kun er 1 times kjøretur fra Radøy til Fedje. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Sopp?;ppp

Anonymkode: c2f1d...ec1

Skrevet
Just now, Smørklump said:

Vil fraråde å kjøle ned skjeden. Kulde i det område kan nemlig føre til urinveisinfeksjon, og det er ikke spesielt behagelig

Hei smørklump eller skal jeg kalle deg Smørlegen siden du er falsk. jeg har faktsisk opplevd lignende og kjøle den ned er det eneste som har fungert. Det du sier om urinveisinfeksjon er bare tull og fanteri. urinblærer ligger ikke på den isden av kroppen en gang. Neste gang ville jeg faktisk tenk før jeg skrev :P

Hilsen sinte Linda

• Liker 2
Skrevet
1 minutt siden, Singlelady67 skrev:

Gidder ikke å bruke tiden min på deg lenger. Alle vet at det kun er 1 times kjøretur fra Radøy til Fedje. 

Ikke når logistikken her ute ikke er til å forstå! Kan du heller hjelpe meg med et faktiske problemet mitt! Makan til frekkhet 

Skrevet
Akkurat nå, RampeteLinda skrev:

Hei smørklump eller skal jeg kalle deg Smørlegen siden du er falsk. jeg har faktsisk opplevd lignende og kjøle den ned er det eneste som har fungert. Det du sier om urinveisinfeksjon er bare tull og fanteri. urinblærer ligger ikke på den isden av kroppen en gang. Neste gang ville jeg faktisk tenk før jeg skrev :P

Hilsen sinte Linda

Noe sier meg at det går dårlig på pulefronten for deg og, du som er så gretten av deg 

• Liker 2
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Sopp?;ppp

Anonymkode: c2f1d...ec1

Ser ikke noe sopptilstander, nei.

Skrevet
1 minutt siden, Smørklump said:

Noe sier meg at det går dårlig på pulefronten for deg og, du som er så gretten av deg 

Hei igjen

imotsetning til deg blir jeg faktisk kaldt smørklump flere ganger om dagen 

hilsen Nok så sure linda

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ikke når logistikken her ute ikke er til å forstå! Kan du heller hjelpe meg med et faktiske problemet mitt! Makan til frekkhet 

Siden du bruker så lang tid må jeg nesten tro at du svømmer over fjorden

• Liker 2
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Siden du bruker så lang tid må jeg nesten tro at du svømmer over fjorden

Tar kulingen over til fosnøyna, og blir hentet av min fetter der. 

Skrevet
22 minutter siden, Gjertrud Vågsøy skrev:

Hei, Gjertrud(63) her!

Den siste uken har jeg merket noe kløe og tørrhet i kjeden min. Er så inderlig redd for at dette skal være noe klamydia eller herpes av noe form. Har ikke hatt noe seksuell aktivitet ettersom at "gubben" pakket sammen sakene sine og stakk for et par år siden. Er det muligheter for at dette er en kjønnssykdom eller noe annet? 

På forhånd takk for svar! 

14 minutter siden, Gjertrud Vågsøy skrev:

Singlelady67

På 8 minutter blir du 4 år eldre?😳🤣😂😂😂👍👍 Ikke noe flink til overbevise heller!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...