Gjest Fenixs Skrevet 11. april 2018 #1 Skrevet 11. april 2018 Hvorfor er det så mange som svarer frekt og spydig ? Det er bedre å heller være saklig, selv om man er uenig, i stedet for å komme med personangrep.
Hoppetaujenta Skrevet 11. april 2018 #2 Skrevet 11. april 2018 Det er fordi at mange dessverre ikke eier folkeskikk, eller har lært hvordan man bør oppføre seg. Både på nett og i virkeligheten antageligvis. En må bli litt tykkhudet og tålmodig for å være på forumet. Håper du starter å øve allerede nå, for det er hyggelig at du fant oss. Håper at du blir værende her også. 7
Gjest Winza Skrevet 11. april 2018 #3 Skrevet 11. april 2018 (endret) Trikset er å bare ignorere de ufine, alle forumer har ufine brukere. Det er bare noe man må venne seg til, man kan heldigvis blokkere brukere da om noe skulle være for ille Endret 11. april 2018 av Winza
Gjest Winza Skrevet 11. april 2018 #4 Skrevet 11. april 2018 Akkurat nå, Hoppetaujenta skrev: Det er fordi at mange dessverre ikke eier folkeskikk, eller har lært hvordan man bør oppføre seg. Både på nett og i virkeligheten antageligvis. En må bli litt tykkhudet og tålmodig for å være på forumet. Håper du starter å øve allerede nå, for det er hyggelig at du fant oss. Håper at du blir værende her også. Hun virker som en hyggelig person ja, trenger flere som henne på kg
Mona123 Skrevet 11. april 2018 #5 Skrevet 11. april 2018 Folk kjeder seg og blir underholdt. De legger nok ikke så mye i det de skriver. 2
Gjest chisandra Skrevet 11. april 2018 #6 Skrevet 11. april 2018 Etter en stund så begynner man å fokusere på alle de andre - de bra folka. Tross alt er det flest av de
Lord Friendzone Skrevet 11. april 2018 #7 Skrevet 11. april 2018 Jeg har lurt på det samme, og observerer at de som står bak de krasseste svarene ofte «gjemmer» seg bak anonym-funksjonen. Det opplever jeg ofte som at de feiger ut, på en måte, og skriver spydigheter for å provosere. 6
Trikken Skrevet 11. april 2018 #8 Skrevet 11. april 2018 syns det virker som mange ikke snakker samme språk eller mangler en realitetoppfatning som mennesker i min hverdag har. Blir veldig tungt med frekke brukere som i tillegg misforstår hva man skriver og banger på. Da orker ikke jeg mer av den tråden og ts får egentlig ødelagt sin... unødvendig 4
Gjest Winza Skrevet 11. april 2018 #9 Skrevet 11. april 2018 2 timer siden, chisandra skrev: Etter en stund så begynner man å fokusere på alle de andre - de bra folka. Tross alt er det flest av de Som du er en av
Gjest chisandra Skrevet 11. april 2018 #10 Skrevet 11. april 2018 Akkurat nå, Winza skrev: Som du er en av Tusen takk, og det samme til deg, @Winza
Trollmora Skrevet 11. april 2018 #11 Skrevet 11. april 2018 Nå har ikke jeg vært her så lenge, men man blir ganske flink til å sile både tråder og svar etterhvert 3
Lava Anne Skrevet 11. april 2018 #12 Skrevet 11. april 2018 Ikke la dem få makt over deg. Det hender jeg skriver ting som ikke er så hyggelige. Ærlig talt, det er ikke alltid jeg orker folk, men det er bare når de selv er frekke eller projiserer meninger og egenskaper på meg. Noen utbrudd må man få lov å ha.
Freesia97 Skrevet 11. april 2018 #13 Skrevet 11. april 2018 Selv om det er veldig mange frekke brukere her inne er det nok av hyggelige brukere også, heldigvis. Det er bare å ignorere de frekke brukerene. 2
AnonymBruker Skrevet 11. april 2018 #14 Skrevet 11. april 2018 Og enkelte er bare noen små sutrekopper som ikke takler at folk er uenige eller stiller spørsmål. Slike folk burde definitivt beskyttes mot seg selv, og ikke være aktive på noen debatt-forum... Anonymkode: 095e9...462
Silfen Skrevet 11. april 2018 #15 Skrevet 11. april 2018 Heller direkte svar enn det kosemosesutrepisspreiket en del bedriver. 5
AnonymBruker Skrevet 11. april 2018 #16 Skrevet 11. april 2018 Jeg er frekk ganske enkelt fordi jeg diskuterte under nick før. Da fikk jeg en rekke personangrep fra et par brukere. Ikke som i, "jeg tar meg nær av at du ikke er enig med meg", men som i at jeg ble kalt en del forskjellige ting. Jeg tok opp det med både ansvarlig mdoerator og når det ikke nådde gjennom, ansvarlig for forumet. Ansvarlig for forumet la seg på moderatorens linje og lot stygge kallenavn få stå. Greit, da gidder ikke jeg ta forumet seriøst. Anonymkode: 6443b...3aa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå