Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Fenixs
Skrevet

Hvorfor er det så mange som svarer frekt og spydig ? Det er bedre å heller være saklig, selv om man er uenig, i stedet for å komme med personangrep.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er fordi at mange dessverre ikke eier folkeskikk, eller har lært hvordan man bør oppføre seg. Både på nett og i virkeligheten antageligvis. En må bli litt tykkhudet og tålmodig for å være på forumet. Håper du starter å øve allerede nå, for det er hyggelig at du fant oss. :jepp:  Håper at du blir værende her også.

• Liker 7
Skrevet (endret)

Trikset er å bare ignorere de ufine, alle forumer har ufine brukere. Det er bare noe man må venne seg til, man kan heldigvis blokkere brukere da om noe skulle være for ille :)

Endret av Winza
Skrevet
Akkurat nå, Hoppetaujenta skrev:

Det er fordi at mange dessverre ikke eier folkeskikk, eller har lært hvordan man bør oppføre seg. Både på nett og i virkeligheten antageligvis. En må bli litt tykkhudet og tålmodig for å være på forumet. Håper du starter å øve allerede nå, for det er hyggelig at du fant oss. :jepp:  Håper at du blir værende her også.

Hun virker som en hyggelig person ja, trenger flere som henne på kg :)

Skrevet

Folk kjeder seg og blir underholdt. De legger nok ikke så mye i det de skriver. 

• Liker 2
Gjest chisandra
Skrevet

Etter en stund så begynner man å fokusere på alle de andre - de bra folka. Tross alt er det flest av de :) 

Skrevet

Jeg har lurt på det samme, og observerer at de som står bak de krasseste svarene ofte «gjemmer» seg bak anonym-funksjonen. Det opplever jeg ofte som at de feiger ut, på en måte, og skriver spydigheter for å provosere.

• Liker 6
Skrevet

syns det virker som mange ikke snakker samme språk eller mangler en realitetoppfatning som mennesker i min hverdag har. Blir veldig tungt med frekke brukere som i tillegg misforstår hva man skriver og banger på. Da orker ikke jeg mer av den tråden og ts får egentlig ødelagt sin... 

unødvendig

• Liker 4
Skrevet
2 timer siden, chisandra skrev:

Etter en stund så begynner man å fokusere på alle de andre - de bra folka. Tross alt er det flest av de :) 

Som du er en av :) 

Gjest chisandra
Skrevet
Akkurat nå, Winza skrev:

Som du er en av :) 

Tusen takk, og det samme til deg, @Winza :klem:

Skrevet

Nå har ikke jeg vært her så lenge, men man blir ganske flink til å sile både tråder og svar etterhvert :)

• Liker 3
Skrevet

Ikke la dem få makt over deg.

Det hender jeg skriver ting som ikke er så hyggelige. Ærlig talt, det er ikke alltid jeg orker folk, men det er bare når de selv er frekke eller projiserer meninger og egenskaper på meg. Noen utbrudd må man få lov å ha.

Skrevet

Selv om det er veldig mange frekke brukere her inne er det nok av hyggelige brukere også, heldigvis. Det er bare å ignorere de frekke brukerene.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Og enkelte er bare noen små sutrekopper som ikke takler at folk er uenige eller stiller spørsmål.

Slike folk burde definitivt beskyttes mot seg selv, og ikke være aktive på noen debatt-forum... 

Anonymkode: 095e9...462

Skrevet

Heller direkte svar enn det kosemosesutrepisspreiket en del bedriver. 

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er frekk ganske enkelt fordi jeg diskuterte under nick før. Da fikk jeg en rekke personangrep fra et par brukere. Ikke som i, "jeg tar meg nær av at du ikke er enig med meg", men som i at jeg ble kalt en del forskjellige ting. Jeg tok opp det med både ansvarlig mdoerator og når det ikke nådde gjennom, ansvarlig for forumet. Ansvarlig for forumet la seg på moderatorens linje og lot stygge kallenavn få stå.

Greit, da gidder ikke jeg ta forumet seriøst.

Anonymkode: 6443b...3aa

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...