Gjest BethD Skrevet 11. april 2018 #1 Skrevet 11. april 2018 Når kan jeg forvente å få mensen tilbake etter at dette er overstått..? Har tom fostersekk,og venter på å få enten utskraping eller tablettkur.. Skulle vært 9 uker på vei idag.. Regner ikke med mensen kommer før all hCG er utav systemet mitt men har aldri gjort dette før og aner ikke hva jeg kan vente meg.. Da jeg mistet forrige gang (4+3) fikk jeg blenda test etter ca 4-5 dager etter blødning...
AnonymBruker Skrevet 11. april 2018 #2 Skrevet 11. april 2018 Har bare erfrart MA oppdaget i uke 11, dødt foster siden uke 7. Hadde medisinsk abort. Syklus kom ganske raskt i gang igjen. Eggløsning 11 dager etter aborten, mens en liten uke senere. Jeg hadde fortsatt positiv graviditetstest når jeg fikk eggløsning(men den var veldig svak). jeg ble plaget med småblødninger i 3 mnd etterpå. Og noe uregelmessig syklus, deribant kort lutealfase. Gravid 4 mnd etter aborten, men mistet i tidlig Sa. Gravid igjen påfølgende syklus, vellykket graviditet. Anonymkode: 40752...2e2
Gjest BethD Skrevet 11. april 2018 #3 Skrevet 11. april 2018 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har bare erfrart MA oppdaget i uke 11, dødt foster siden uke 7. Hadde medisinsk abort. Syklus kom ganske raskt i gang igjen. Eggløsning 11 dager etter aborten, mens en liten uke senere. Jeg hadde fortsatt positiv graviditetstest når jeg fikk eggløsning(men den var veldig svak). jeg ble plaget med småblødninger i 3 mnd etterpå. Og noe uregelmessig syklus, deribant kort lutealfase. Gravid 4 mnd etter aborten, men mistet i tidlig Sa. Gravid igjen påfølgende syklus, vellykket graviditet. Anonymkode: 40752...2e2 Tusen takk for svar Prøvde dere i de 4 mnd eller tok det 4 mnd fordi dere bevisst ventet..?
AnonymBruker Skrevet 11. april 2018 #4 Skrevet 11. april 2018 2 minutter siden, BethD skrev: Tusen takk for svar Prøvde dere i de 4 mnd eller tok det 4 mnd fordi dere bevisst ventet..? Prøvde fra 2 eggløsning, ca 6 uker etter aborten. Anonymkode: 40752...2e2
Gjest BethD Skrevet 11. april 2018 #5 Skrevet 11. april 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Prøvde fra 2 eggløsning, ca 6 uker etter aborten. Anonymkode: 40752...2e2 Ok,tusen takk for svar
Lindasofie Skrevet 11. april 2018 #6 Skrevet 11. april 2018 Jeg hadde en utskapring i desember. Fikk mensen ca 6 uker etterpå og har hatt stabile sykluser etter det (dog lange). Vi fikk beskjed om å prøve på nytt så fort vi følte oss klar, noe vi gjorde. Er ikke gravid enda 😞
AnonymBruker Skrevet 12. april 2018 #7 Skrevet 12. april 2018 Hadde sa i uke 8. Fikk eggløsning ca fire uker senere og ble gravid igjen på den (hadde det fremdeles svak positiv graviditetstest etter sa’en). Er kommet meg til uke 17 nå, så ser ut til å gå veien denne gang. Lykke til!! Anonymkode: 4c1ef...edb
Gjest BethD Skrevet 12. april 2018 #8 Skrevet 12. april 2018 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hadde sa i uke 8. Fikk eggløsning ca fire uker senere og ble gravid igjen på den (hadde det fremdeles svak positiv graviditetstest etter sa’en). Er kommet meg til uke 17 nå, så ser ut til å gå veien denne gang. Lykke til!! Anonymkode: 4c1ef...edb Så bra, deilig at det går veien denne gangen for deg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå