Gjest anonymia-nå Skrevet 20. februar 2005 #1 Del Skrevet 20. februar 2005 Jeg har i lengere tid, spesielt siste tiden i forhold, og nå som singel, blitt "kronisk" i å søke oppmerksomhet/bekreftelse, av meg selv ved at gutter flørter og viser at de ønsker å ha sex med meg... Jeg har ikke HATT sex med noen andre enn min tidligere samboer, men når jeg er ute på byen så er det som at jeg ikke er "helt fornøyd" hvis ikke noen har prøvd å sjekke meg opp eller at jeg "sjekker" opp andre og får positiv respons. Skjønner selv at det har med bekreftelse å gjøre, men det jeg lurer på er om jeg er helt unormal??? Hvis jeg blir forelsket og får kjæreste, kommer jeg til å fortsette å søke andre gutters bekreftelse på at jeg er en attraktiv person?? (gjorde det til dels da jeg hadde kjæreste, men har ikke vært utro, kun flørter - mye.) Dette gjelder ute på byen, etter et par øl. Flørter ikke såå intenst komplett edru liksom.. ;-) Vet ikke om noen forstå hva jeg mener, men måtte bare "lufte" litt tanker jeg har i hodet. Aktiv bruker som vil være anonym... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 20. februar 2005 #2 Del Skrevet 20. februar 2005 Hadde du vært gutt ville du vært dønn normal. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
punkyB Skrevet 20. februar 2005 #3 Del Skrevet 20. februar 2005 Skjønner hvordan du tenker og du er nok ikke alene - men blir helt feil å måle selvfølelsen etter hvor mange som vil ha sex med den. Mange trenger forsåvidt ikke å like den personen de har ONS med en gang - man er hovedsaklig ute etter sex. Man kan absolutt få bekreftelse ved bare flørt også - man merker jo fort om en person liker en eller ikke. Nøyer man seg bare med flørt og ikke sex så er man jo sikker på at det ikke bare er fordi vedkommende vil i buksa på en og. ONS er helt greit altså hvis man vil ha sex ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 21. februar 2005 #4 Del Skrevet 21. februar 2005 Hvorfor trenger du bekreftelse fra andre at du er noe? Du har tross alt samboer som tydligvis betyr mye for deg, du har valgt denne personen o selv om du har vært med en person en stund, betyr det ikke at du har mistet noe som helst. At du trenger bekreftelse på noe tyder heller om dårlig selvtillit, men dette kan jo ordnes uten problemer med hjelp av tid og din samboer. (gjøre noe romantisk sammen, bli forelsket igjen, finne tilbake til slik det var helt i begynnelsen f.eks). Du må spørre degselv hvorfor, om du er fornøyd med svaret så er det ingenting i veien for at du kan gjøre det du vil. Hvordan hadde du reagert om du fikk vite at samboeren din flørtet på byen? Eller kanskje på jobb, så det var hver dag? Husk at det er to i et forhold, så det handler om å vise den andre respekt og ikke skjule ting. Om samboeren vet du vil ut å flørte og samboeren er helt ok med det, så er det jo ikke noe problem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 21. februar 2005 #5 Del Skrevet 21. februar 2005 Til siste gjest: Trådstarter er ikke i forhold nå, slik jeg leste det. Og til trådstarter: Det er helt ok å flørte. Så lenge du vet hvor grensene går og ikke sårer noen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 21. februar 2005 #6 Del Skrevet 21. februar 2005 Jeg vet hvordan du har det. I min periode som singel (og spesielt etter brudd), var jeg akkurat like dan. Bortsett fra at jeg i tillegg hadde for mange ONS. Jeg måtte flørte om jeg skulle ut på byen og jeg måtte liksom ha sjekket opp noen ordentlig før jeg var fornøyd. Akkurat der og da følte jeg meg så bra og så attraktiv, men dagen etter var alltid en nedtur. For det ble jo sjelden noe mer enn med denne ene gangen... Flørting er flott synes jeg, så fortsett om du føler for det. men vær forsiktig så du ikke havner i en sånn ond sirkel som jeg havnet i... Flørting førte til ONS, som førte til at jeg følte meg bra, gjorde at jeg følte meg dårlig dagene etter når det ikke ble mer kontakt med vedkommende, som igjen gav mer flørting og ONS.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 21. februar 2005 #7 Del Skrevet 21. februar 2005 Skjønner deg 100 % Så lenge man tar det for hva det er, og ikke overdriver med antall ONS, så er det bare å nyte andres bekreftelse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 21. februar 2005 #8 Del Skrevet 21. februar 2005 Bra at dere ikke synes jeg er unormal!! (har også tenkt på det at om jeg var gutt, ville jeg nok ikke tenkt over det engang..) Jeg er ikke i forhold nå, var det inntil nylig. Flørtet da også, men ikke såå mye. Flørtingen har hittil ikke ledet til sex - altså ONS! (men er vel åpen om "den rette" dukker opp, altså kjemi og at jeg liker han..) De gangene (to ganger) jeg har hatt sex med en kar, så har det vært i pause i forholdet. Selv om siste gang knapt kan kalles sex - altfor fulle!! Men morsomt å tenke på... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 21. februar 2005 #9 Del Skrevet 21. februar 2005 Gutter kan erobre uansett om de er i forhold eller ikke, mens jenter er billige. Jenter er trash dersom de er løse på tråden. dette vet alle gutter, men de vil gjerne ha både i pose og i sekk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 21. februar 2005 #10 Del Skrevet 21. februar 2005 Gutter kan erobre uansett om de er i forhold eller ikke, mens jenter er billige. Jenter er trash dersom de er løse på tråden. dette vet alle gutter, men de vil gjerne ha både i pose og i sekk. Ja, og noen tenker kun svart-hvitt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nissejenta2 Skrevet 22. februar 2005 #11 Del Skrevet 22. februar 2005 vet akurat korleis du har det....har samboer og er veeeldi lykkeli med han...men har også den trangen til å få "godkjenning" fra andre menn.....flørter gjerne i edru tilstand også....i butikken,på jobb,på gata,osv. ikke så ofte når jeg drikker da jeg sjelden er ute uten min mann... har diskutert dette hjemme og har fått "tillatelse" til å flørte når han ikke er der...bare jeg ikke rører så er det greit..... dersom du fortsetter med dette når du har fått deg type so finn ut hva han mener om dette å ver ærlig... men det er viktig at du aldri rører og ALDRI når din mann er i nærheten... sørg for at han stoler på deg og at han har grunn til det.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ninakanin Skrevet 22. februar 2005 #12 Del Skrevet 22. februar 2005 Jeg er litt sånn ennå jeg, og jeg er lykkelig samboer (Men jeg flørter ikke intenst altså, bare litt..og kunne aldri aldri aldri blitt med noen hjem!!!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 24. februar 2005 #13 Del Skrevet 24. februar 2005 Alle trenger jo bekreftelser! Noen trenger det i forhold til jobb andre i forhold til det andre kjønn eller i forhold til foreldre. Graden varierer jo veldig. Jeg ville blitt litt bekymret hvis det å få bekreftelse på kroppen min ute på byen var svært, svært viktig for meg da det sier mye om hvordan jeg oppfatter meg selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nyibyen Skrevet 24. februar 2005 #14 Del Skrevet 24. februar 2005 Heh - jeg er komplett motsatt. Liker ikke å flørte, synes all bekreftelse man får ute på byen er falsk og blir nesten irritert hvis en mann gir meg et kompliment eller vil ha oppmerksomheten min. Og jeg har aldri vært "forelsket" i en filmstjerne eller blitt betatt av fremmede menn, og synes ikke det gir meg noe å se på menn på byen eller hvor som helst. Når jeg har kjæreste er det bare han som er interessant for meg, og andre menn bryr jeg meg ikke om i det hele tatt, ingen fantasier eller dagdrømmer eller noe. Det tror jeg er mer unormalt enn hva trådstarter beskriver! (Og litt slitsomt til tider) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smidja Skrevet 24. februar 2005 #15 Del Skrevet 24. februar 2005 Det er helt normalt! Og det kan være veldig deilig. Du gjør jo ikke noe mer enn å flørte, og det skader ingen. Og det er jo en gang sånn at det er sundt å flørte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chrizzy Skrevet 25. februar 2005 #16 Del Skrevet 25. februar 2005 Jeg gjør det ofte, men ikke på noen "luremus" måte, liker bare å få bekreftet at jeg er attraktiv. Trenger ikke mer enn blikk, det sier mye Har mange ganger tenkt på, hva om jeg ikke slutter med dette noen gang, hva når jeg blir 40, 50, kommer jeg til å bli frustrert da? Hva om man blir helt desperat (vet jo at jeg ikke blir de da )? Vokser man dette av seg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 26. februar 2005 #17 Del Skrevet 26. februar 2005 Jeg var også sånn rett etter bruddet med min ex og i 3 år!! Hadde altfor mange ONS, digget "makten" man føler man får når man kan ligge med akkurat hvem man vil.. Nå er jeg gift og har barn, men fortsatt har jeg denne trangen til å få bekreftet at jeg er pen osv.. Jeg prøver så godt jeg kan å riste dette av meg, men tror rett og slett at jeg utviklet en dårlig selvtillitt etter forrige brudd og dette i tillegg til at mannen min ikke er spesielt flink til å gi oppmerksomhet gjør at jeg virkelig må jobbe med dette. Flørting og ONS kan være ok til en viss grad, men det kan også ødelegge mye om det blir for mye av det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Embla s Skrevet 26. februar 2005 #18 Del Skrevet 26. februar 2005 Alle trenger vel bekreftelse innimellom, og for veldig mange er det ikke det samme å få komplimanger fra kjæresten som fra andre. Gud vet hvorfor, igrunnen - det burde jo være omvendt?! For meg er tegn på at noen liker meg som person, altså at de liker å snakke med meg/omgås meg og syns jeg er spennende, attraktiv eller spesiell, mye mer til komplimang enn at jeg skjønner at de har lyst på sex. For jeg tenker at man trenger ikke være så veldig spesiell for at en mann skal kunne få lyst på sex med seg (sorry, men det er det inntrykk jeg sitter med).. Menn som tydeligvis er ute etter ONS/sex på byen blir jeg overhode ikke smigret av! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bellatrix Skrevet 26. februar 2005 #19 Del Skrevet 26. februar 2005 Tror nok det er ganske normalt. Og så lenge man respekterer en eventuell partner og sine egne grenser ser jeg ikke noe galt i det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 26. februar 2005 #20 Del Skrevet 26. februar 2005 Personlig synes jeg det høres ganske så overfladisk ut. Som kvinne tar jeg avstand fra en slik løs oppførsel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå