Gjest Fenixs Skrevet 11. april 2018 #1 Skrevet 11. april 2018 (endret) Hei, dette er da min dagbok om hverdagen min og annen tull og fjas. Det har vært hektisk i det siste med jobb, mye som skjer, på et sykehus. Deilig med litt fri om formiddagen, men snart er det på an igjen. Til høsten skal jeg ta å vider utdanne meg. Til helgen skal jeg på shopping, det er lenge siden sist. Om noen ønsker å skrive i dagboken min, er dere velkomne Endret 11. april 2018 av Fenixs
Gjest Fenixs Skrevet 11. april 2018 #3 Skrevet 11. april 2018 2 minutter siden, Manukahonning skrev: Hei Hallo, hyggelig å se deg
Gjest Fenixs Skrevet 11. april 2018 #4 Skrevet 11. april 2018 Katten min er en ekte jeger, men hun har noen ville ideer, istedet for å ha byttet sitt ute, kommer hun inn med det, kry som bare det. Jeg kaster det i søppla, da ser hun forundret på meg . Men det skjer heldigvis ikke så ofte.
Manukahonning Skrevet 11. april 2018 #6 Skrevet 11. april 2018 Er det fra i dag? Så fint vær dere har 1
Gjest Fenixs Skrevet 11. april 2018 #7 Skrevet 11. april 2018 2 minutter siden, Manukahonning skrev: Er det fra i dag? Så fint vær dere har Det er fra i fjor sommer
Gjest Winza Skrevet 11. april 2018 #8 Skrevet 11. april 2018 41 minutter siden, Fenixs skrev: Båt tur på Sørlandet Så fint Og gratulerer med dagbok Håper det går greit at jeg følger?
Gjest Fenixs Skrevet 11. april 2018 #9 Skrevet 11. april 2018 6 minutter siden, Winza skrev: Så fint Og gratulerer med dagbok Håper det går greit at jeg følger? Takk. Selvfølgelig kan du følge dagboken, hyggelig det
Perelandra Skrevet 11. april 2018 #10 Skrevet 11. april 2018 1 time siden, Fenixs skrev: Katten min er en ekte jeger, men hun har noen ville ideer, istedet for å ha byttet sitt ute, kommer hun inn med det, kry som bare det. Jeg kaster det i søppla, da ser hun forundret på meg . Men det skjer heldigvis ikke så ofte. Typisk katt! De pleier å være stole av jaktbyttet sitt, og vil gjerne vise det fram til menneskene. Gratulerer med dagbok!
Manukahonning Skrevet 11. april 2018 #11 Skrevet 11. april 2018 Hyggelig å se deg også Fønix, og alle dere andre Gratulerer med dagbok. Jeg er ikke så flink på sånn smalltalk men jeg følger med.
Gjest Fenixs Skrevet 11. april 2018 #12 Skrevet 11. april 2018 2 minutter siden, Perelandra skrev: Typisk katt! De pleier å være stole av jaktbyttet sitt, og vil gjerne vise det fram til menneskene. Gratulerer med dagbok! Katter er noen fantastiske dyr
Gjest Fenixs Skrevet 20. april 2018 #15 Skrevet 20. april 2018 22 timer siden, Winza skrev: Velkommen tilbake til kg Takk for det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå