Gjest Fenixs Skrevet 11. april 2018 #1 Del Skrevet 11. april 2018 (endret) Hei, dette er da min dagbok om hverdagen min og annen tull og fjas. Det har vært hektisk i det siste med jobb, mye som skjer, på et sykehus. Deilig med litt fri om formiddagen, men snart er det på an igjen. Til høsten skal jeg ta å vider utdanne meg. Til helgen skal jeg på shopping, det er lenge siden sist. Om noen ønsker å skrive i dagboken min, er dere velkomne Endret 11. april 2018 av Fenixs Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Manukahonning Skrevet 11. april 2018 #2 Del Skrevet 11. april 2018 Hei 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fenixs Skrevet 11. april 2018 #3 Del Skrevet 11. april 2018 2 minutter siden, Manukahonning skrev: Hei Hallo, hyggelig å se deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fenixs Skrevet 11. april 2018 #4 Del Skrevet 11. april 2018 Katten min er en ekte jeger, men hun har noen ville ideer, istedet for å ha byttet sitt ute, kommer hun inn med det, kry som bare det. Jeg kaster det i søppla, da ser hun forundret på meg . Men det skjer heldigvis ikke så ofte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fenixs Skrevet 11. april 2018 #5 Del Skrevet 11. april 2018 Båt tur på Sørlandet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Manukahonning Skrevet 11. april 2018 #6 Del Skrevet 11. april 2018 Er det fra i dag? Så fint vær dere har 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fenixs Skrevet 11. april 2018 #7 Del Skrevet 11. april 2018 2 minutter siden, Manukahonning skrev: Er det fra i dag? Så fint vær dere har Det er fra i fjor sommer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 11. april 2018 #8 Del Skrevet 11. april 2018 41 minutter siden, Fenixs skrev: Båt tur på Sørlandet Så fint Og gratulerer med dagbok Håper det går greit at jeg følger? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fenixs Skrevet 11. april 2018 #9 Del Skrevet 11. april 2018 6 minutter siden, Winza skrev: Så fint Og gratulerer med dagbok Håper det går greit at jeg følger? Takk. Selvfølgelig kan du følge dagboken, hyggelig det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perelandra Skrevet 11. april 2018 #10 Del Skrevet 11. april 2018 1 time siden, Fenixs skrev: Katten min er en ekte jeger, men hun har noen ville ideer, istedet for å ha byttet sitt ute, kommer hun inn med det, kry som bare det. Jeg kaster det i søppla, da ser hun forundret på meg . Men det skjer heldigvis ikke så ofte. Typisk katt! De pleier å være stole av jaktbyttet sitt, og vil gjerne vise det fram til menneskene. Gratulerer med dagbok! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Manukahonning Skrevet 11. april 2018 #11 Del Skrevet 11. april 2018 Hyggelig å se deg også Fønix, og alle dere andre Gratulerer med dagbok. Jeg er ikke så flink på sånn smalltalk men jeg følger med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fenixs Skrevet 11. april 2018 #12 Del Skrevet 11. april 2018 2 minutter siden, Perelandra skrev: Typisk katt! De pleier å være stole av jaktbyttet sitt, og vil gjerne vise det fram til menneskene. Gratulerer med dagbok! Katter er noen fantastiske dyr Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 14. april 2018 #13 Del Skrevet 14. april 2018 Trist at du slettet deg selv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 19. april 2018 #14 Del Skrevet 19. april 2018 Velkommen tilbake til kg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fenixs Skrevet 20. april 2018 #15 Del Skrevet 20. april 2018 22 timer siden, Winza skrev: Velkommen tilbake til kg Takk for det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå