AnonymBruker Skrevet 11. april 2018 #1 Skrevet 11. april 2018 Har endelig blitt gravid etter et års prøving. Går dog på litt albyl og crinone. Jeg har jo hatt vanskeligheter med å bli gravid så er naturligvis litt hysterisk. Nå er jeg i uke 6 og mannen går snart på veggen fordi han ikke får sex. Jeg har nektet totalt fordi jeg er redd det kan føre til abort. Noen med tips hos erfaring? Anonymkode: 80af8...149
AnonymBruker Skrevet 11. april 2018 #2 Skrevet 11. april 2018 Sex fører ikke til abort. Ha sex om lysten er der. Anonymkode: 47c0b...948 2
Liven_ Skrevet 11. april 2018 #3 Skrevet 11. april 2018 De fleste vet ikke de er gravide før de er i uke 8-10 så sex fører ikke til abort 1
malicious Skrevet 11. april 2018 #4 Skrevet 11. april 2018 1 time siden, Liven_ skrev: De fleste vet ikke de er gravide før de er i uke 8-10 så sex fører ikke til abort Det er vel strengt tatt ikke helt riktig at de fleste ikke vet det. 2
malicious Skrevet 11. april 2018 #5 Skrevet 11. april 2018 Ha sex om dere vil, og du ikke har fått beskjed om noe annet fra legen 2
AnonymBruker Skrevet 11. april 2018 #6 Skrevet 11. april 2018 1 time siden, Liven_ skrev: De fleste vet ikke de er gravide før de er i uke 8-10 så sex fører ikke til abort Det var jo lovlig sent ? Sex fører ikke til abort, så TS kan trygt kose seg med mannen Anonymkode: fd24b...8af
AnonymBruker Skrevet 11. april 2018 #7 Skrevet 11. april 2018 Her er det jeg som holder på å gå på veggen, fordi mannen får noia av å tenke på at det er baby i magen og nekter å ha sex. Har ikke hatt sex siden november... Men sex er ikke farlig når man er gravid, så lenge man ikke har fått spesifikk beskjed av lege om å ikke ha sex. Anonymkode: f931d...651 1
AnonymBruker Skrevet 11. april 2018 #8 Skrevet 11. april 2018 Vi droppet det, men jeg var diagnostisert med svak livmorhals så.. Hvis DU er usikker ville jeg heller foreslått andre «aktiviteter» man kan foreta seg... Anonymkode: c7ed6...3ef
AnonymBruker Skrevet 11. april 2018 #9 Skrevet 11. april 2018 Jeg er også "sliter", vanskelig for å bli gravid, også hatt flere MA og SA. Er nå i uke 13 og dette fordi jeg tar albyl-e og klexane denne gangen. Snakket mye med gynekologen og fikk beskjed som følger "abort, uansett type vil komme uansett om fosteret ikke er levedyktig. Sex vil ikke føre til abort, da ville det vært lite barn satt til verden. Aborter kommer hovedsaklig av feil enten med deg eller fosteret og det er ikke noe særlig å gjøre for å unngå dette, hvertfall i første trimester." Vi har hatt sex hele første trimester og jeg er nå inne i trimester to og vi fortsetter med sex Blør litt lengre om jeg kutter meg på papir, ellers ingenting. Anonymkode: c1651...df3 1
hotellpute09 Skrevet 11. april 2018 #10 Skrevet 11. april 2018 Var på helsesamtale hos jordmor i uke seks. Hun gikk igjennom kosthold, trening, medisiner, rusmidler... og sex. Det er bare å ha sex, så lenge det ikke gjør vondt, sa hun. Stoler på det. Embryoet/fosteret ligger jo veldig godt beskyttet det inne og kan ikke skades. Da ville det som noen over her skrev vært svært få barn i verden. Kos dere!!
Luckiness Skrevet 11. april 2018 #11 Skrevet 11. april 2018 Man aborterer ikke pga at man har/har hatt sex. Men som gravid får mange skjøre slimhinner, altså man kan gjerne blø bittelitt fortere. Dersom du går rundt å er bekymret for spontanabort, kan det derfor for din egen del, være lurt å vente slik du slipper å bekymre deg over trolig helt uskyldige blødninger 1
AnonymBruker Skrevet 11. april 2018 #12 Skrevet 11. april 2018 Sex fører overhodet ikke til abort. Hvis du skal være så hysterisk på alle områder, blir det åtte svært lange måneder for dere Ha sex nå mens dere kan, etter fødsel blir det lenge uten (for de fleste). Anonymkode: da34c...69c 1
AnonymBruker Skrevet 11. april 2018 #13 Skrevet 11. april 2018 52 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ha sex nå mens dere kan, etter fødsel blir det lenge uten (for de fleste). Anonymkode: da34c...69c Det har jeg prøvd å si til mannen... uten hell Anonymkode: f931d...651
AnonymBruker Skrevet 11. april 2018 #14 Skrevet 11. april 2018 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det har jeg prøvd å si til mannen... uten hell Anonymkode: f931d...651 Vel, da får han smertelig oppdage det på egenhånd Han har jo ikke noe valg Anonymkode: da34c...69c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå