kaleidoskop Skrevet 11. april 2018 #1 Skrevet 11. april 2018 Vi skal male stua vår. Det jeg nå er usikker på er om jeg bare skal ha en liten liste nede i samme farge som resten av veggen, eller om jeg skal gå for en litt bredere hvit list. Jeg er jo veldig glad i listeløst, men det koster for mye nede mot gulvet at jeg ikke tar den kostnaden. Men en tynn list med samme farge som veggen går jo. Men disse pokkers trendene forandrer seg jo hele tiden Jo, da man skal ikke følge dem helt, men på noen ting ønsker jeg å holde det tidløst.
AnonymBruker Skrevet 11. april 2018 #2 Skrevet 11. april 2018 spørsmålet er hvilken stil huset deres er i? I Norge tenker man ikke og tar alt det billigste, derfor ender det med en smaleste listen. Lykke til. Anonymkode: d9de0...613
AnonymBruker Skrevet 11. april 2018 #3 Skrevet 11. april 2018 6 minutter siden, kaleidoskop skrev: Vi skal male stua vår. Det jeg nå er usikker på er om jeg bare skal ha en liten liste nede i samme farge som resten av veggen, eller om jeg skal gå for en litt bredere hvit list. Jeg er jo veldig glad i listeløst, men det koster for mye nede mot gulvet at jeg ikke tar den kostnaden. Men en tynn list med samme farge som veggen går jo. Men disse pokkers trendene forandrer seg jo hele tiden Jo, da man skal ikke følge dem helt, men på noen ting ønsker jeg å holde det tidløst. Høres ut som en god plan, vi skal gjøre det samme👍🏻 Anonymkode: d7611...fec
kaleidoskop Skrevet 11. april 2018 Forfatter #4 Skrevet 11. april 2018 34 minutter siden, AnonymBruker said: spørsmålet er hvilken stil huset deres er i? I Norge tenker man ikke og tar alt det billigste, derfor ender det med en smaleste listen. Lykke til. Anonymkode: d9de0...613 ja, enig i at stilen på huset også bør reflekteres inni det. Det er ca 40 år gammelt, men "vanlig" hus vil jeg si. Ikke noe spesielt som skiller seg ut. Så jeg tror ikke det vil se rart ut på ene eller andre måten. Men at man ikke tenker og bare tar det billigste vet jeg ikke helt om jeg vil si meg enig i. Er vel en grunn til at butikkene selger mer og mer muligheter på planker, maling, tapeter og annet. I alle prisklasser riktignok.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå