AnonymBruker Skrevet 12. april 2018 #21 Del Skrevet 12. april 2018 18 timer siden, AnonymBruker skrev: Dere som har operert, kunne dere bruke hånden som normalt etterpå eller måtte den holdes i ro lenge etterpå? Jeg opererte min i full narkose. Hovnet veldig opp i hånda de første dagene, men ingen infeksjon/smerter. Fjernet sting og bandasje ca 10-12 dager etter, da var hevelsen gått ned. Etter stingene ble fjernet brukte jeg hånda stort sett som normalt. Har fått litt nedsatt bevegelighet i håndleddet, men egentlig ikke noe jeg merker i det daglige. Anonymkode: f2342...949 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. april 2018 #22 Del Skrevet 12. april 2018 Takk for svar alle sammen. Jeg blir veldig usikker på hva jeg skal gjøre. Har allerede nedsatt bevegelighet. Dvs: hvis jeg skal krabbe på gulvet(ikke at jeg gjør det ofte), så må jeg ta meg imot med fingertuppene. Hvis jeg tar meg i mot med håndflaten får jeg fryktelig vondt i håndleddet, antakelig ganglionet som presser på noen nerver:( Anonymkode: dabdd...8ee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå