Gjest ¤Humlen¤ Skrevet 22. september 2005 #61 Del Skrevet 22. september 2005 Nå har jeg begynt å trene salsa, veldig göy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smilla78 Skrevet 17. oktober 2005 #62 Del Skrevet 17. oktober 2005 Ridning. (Islandshest) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miss Skrevet 17. oktober 2005 #63 Del Skrevet 17. oktober 2005 Tur gåing,aerobic,spinning,step,styrke. Variasjon er gøy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Litt Lost i.i Skrevet 27. oktober 2005 #64 Del Skrevet 27. oktober 2005 Styrketrening og dykking. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dixie i.i Skrevet 27. oktober 2005 #65 Del Skrevet 27. oktober 2005 Først av alt, jeg synes synd på den hesten hun ene her rir, om hun ser på ridning som styrketrening for armene!!! Da hadde jeg seriøst vurdert å lære meg å ri på ordentlig!!! Ser ikke på ridning som "sport" på den måten, har akkuratt solgt hesten min, men rir 2-3 hester på sprangtrening 1 gang i uken. Også spiller jeg innebandy, DET er trening det!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
La Guapa Skrevet 27. oktober 2005 #66 Del Skrevet 27. oktober 2005 Trener 3-4 ganger i uka. Spinning,MRL og aerobics + combat. Elsker å trene og blir sur om jeg ikke får trent minimum to ganger pr. uke. La Guapa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå