Gå til innhold

Hva slags sport driver du?

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Lizzi

Ridning. Mange prøver ridning, og skritter på tur. Etterpå uttaler de seg om at ridning kan da ikke være trening, det er jo bare kos :-? Må si at det er stooor forskjell på skritteturer og treningsturer. De som sier noe annet har ikke ridd ordentlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg løper 4 ganger i uka, og tar litt styrke to ganger i uka...

Spilte håndball tidligere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Klatring, havkajakk, spinning, aerobic, telemark, styrke, jogging, langrenn osv.

Om man gjør mer enn EN ting blir hver ting mye artigere - og man går ikke så fort lei. Det er mitt beste tips. Alt er jo kjedelig i lengden om man ikke varierer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke noe regelmessig nå. Men jeg liker bordtennis, fotball noen ganger, Snowboard, (og Sjakk), badmington.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er flere ryttere her ser jeg. Jeg har hatt pause fra det noen år, men vurderer å ta det opp igjen før jeg blir for gammel og stiv.

Hvor aktive er dere? Hvor mye brukere dere på det i mnd?

Foreløpig driver jeg med aerobic og svømming.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Litjmæ

- håndball

- styrketrening og spenst

- kondisjon (jogging, intervaller mm)

- aerobic

- slalom/langrenn (men ikke så mye som før)

- svømming

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Aurélie

Vinterstid er det langrenn og jogging som utendørstrening. Om våren/sommeren sykler jeg mye og tar gjerne en lengre kanotur en gang i uka, samt løper i marka. Holder også på med klatring og aikido. Trener styrke 3 ganger i uka, av og til spinning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ridning! Veldig bra når det gjelder styrkei bein, sete, mage og rygg. litt verre når det kommer til armer (dersom man ikke lemper mye høy da  :sjarmor: )

Skjønner at hesten din er myk og fin i munnen! :-)

For min del blir det en del tastaturtrening om dagen, men har planer om å avansere... :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jeg har svømt aktivt i mange år, og spiller fotball og volleyball på bedriftsnivå.

Ellers er jeg gammel kretsmester i sidesprang, men det ble for slitsomt i lengden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Formosiss

Jeg driver med hestesport, og da først og fremst islandshest og dressurridning. Har drevet med dette i 12 - 13 år nå og har ingen planer for å gi meg med det første ;-)

(Har ikke egen hest, men rir en annens)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Naa for tiden er jeg veldig glad i aa ri. Og det er absolutt en sport - bra for armer (med mindre man rir en mykmunnet hest!), innsiden av laarene (au, har vondt ennaa!!), ryggen og magen (haaper jeg!).

Herlig aa galoppere gjennom skogen - men man maa vaere veldig obs saa man ikke blir revet av hesteryggen av en uventet gren!

Ellers sykler jeg en del om sommeren, gaar paa langrenn og slalom naar jeg kan, og trener noen ganger i uken paa treningssenter - svoemming, pilates, apparater og crosstrainer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...