Gjest Ylvis Skrevet 20. februar 2005 #1 Del Skrevet 20. februar 2005 Kort og godt; Hva slags sport trener du? Jogging? Aerobic? Fotball? Pingpong? Trenger tips.. Hilsen meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Seleena Skrevet 20. februar 2005 #2 Del Skrevet 20. februar 2005 Telemarkski! :D kjempe kjekt... Jogger og, men kjedeleg å lengda, same med aerobic. Skulle ønskt eg hadde ein havkajakk, så hadde eg brukt mykje av tida mi på den. Om sommaren sjølvsagt. Tips til deg?? Anar ikkje. Du må nesten sei litt meir om deg sjølv. Spinning? Basketball? Volleyball? Golf? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 20. februar 2005 #3 Del Skrevet 20. februar 2005 Jeg har begynt å svømme! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karianne Skrevet 20. februar 2005 #4 Del Skrevet 20. februar 2005 Jeg går på langrenn ca 3 ganger i uka på vinters tid, masse fjellskiturer utover våren. Sykling og fjellturer sommers tid. Skulle ønske jeg hadde råd til sats eller 3t, men det er for dyrt. Utrooolig dyrt. Det er så deilig at sola kommer tilbake mer og mer for hver uke som går nå! Er så trist med alt mørket. Våren er veldig flott, må jeg si. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daniella_ Skrevet 20. februar 2005 #5 Del Skrevet 20. februar 2005 Aerobic og jogging. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lene* Skrevet 21. februar 2005 #6 Del Skrevet 21. februar 2005 -Step/aerobic -Styrketrening -Spinning -Slalåm -Svømming (innimellom) -Spaserturer Hihi..Alt på S.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kosepia Skrevet 21. februar 2005 #7 Del Skrevet 21. februar 2005 Ridning! Veldig bra når det gjelder styrkei bein, sete, mage og rygg. litt verre når det kommer til armer (dersom man ikke lemper mye høy da ) For å få opp kondisen svømmer jeg en del. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dolphina Skrevet 21. februar 2005 #8 Del Skrevet 21. februar 2005 Håndball + styrke, +++ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 21. februar 2005 #9 Del Skrevet 21. februar 2005 Av IDRETTER holder jeg på med terrengsykling (men konkurrerer ikke, er foreløpig for feig), ellers TRENER jeg styrke, aerobic, løping (jogging og intervaller), men det er ikke idretter, i mine øyne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
_sannheten_ Skrevet 21. februar 2005 #10 Del Skrevet 21. februar 2005 jeg trener som regel spinning 3-4 ganger i uken og styrke 2 ganger i uken. synes spinning er utrolig moro, og god trening! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Xavia Skrevet 21. februar 2005 #11 Del Skrevet 21. februar 2005 Jeg driver med ridning. Turridning og dressur + at jeg svømmer innimellom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Basementart Skrevet 21. februar 2005 #12 Del Skrevet 21. februar 2005 Jeg trener spinning 2 ganger i uken og styrke 1 gang i uken. Syns spinning er dritgøy og trener styrke fordi jeg føler at jeg må stramme opp litt her og der. Skulle gjerne trent oftere men finner ikke tid til det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 21. februar 2005 #13 Del Skrevet 21. februar 2005 Min hobbysport er å se på TV og surfe på nettet.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Huldra:) Skrevet 21. februar 2005 #14 Del Skrevet 21. februar 2005 Trener som regel step, spinning, styrke og div. bodypump-timer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miori Skrevet 22. februar 2005 #15 Del Skrevet 22. februar 2005 Litt yoga, går turer og håndball av og til.. burde egentlig trene litt til:=) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 22. februar 2005 #16 Del Skrevet 22. februar 2005 Jeg har spilt volleyball i mange år. Og så kjører jeg telemark. Men nå er det jo ikke noe snø her i øst... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest uri Skrevet 27. februar 2005 #17 Del Skrevet 27. februar 2005 Jeg har holdt på med bueskyting i 14 år.. Kjempekjekt. Styrker armer, ben og rygg. Samt konsentrasjon og utholdenhet.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 28. februar 2005 #18 Del Skrevet 28. februar 2005 akkurat nå blir det aerobic, styrke, spinning og turgåing. ellers blir det innimellom litt volleyball og badmington før: fotball, innebandy og ridning. savner lagidrett kjempe mye, men pga av tid og helse så så blir det enda en stund til jeg kan bedrive det igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
villkatt Skrevet 28. februar 2005 #19 Del Skrevet 28. februar 2005 Jeg spiller håndball, og jogger litt. Ellers står jeg på snowboard 8) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 1. mars 2005 #20 Del Skrevet 1. mars 2005 Har trent karate i 5 1/2 år, var konkurranseaktiv i 4 år, er nå karatedommer i kata og trener, samt utøver. Er også glad i å stå på slalåm og svømme, men det er på hobbybasis. Mvh Yvonne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå