Gå til innhold

Hva slags sport driver du?

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Seleena

Telemarkski! :D kjempe kjekt...

Jogger og, men kjedeleg å lengda, same med aerobic.

Skulle ønskt eg hadde ein havkajakk, så hadde eg brukt mykje av tida mi på den. Om sommaren sjølvsagt.

Tips til deg?? Anar ikkje. Du må nesten sei litt meir om deg sjølv. Spinning? Basketball? Volleyball? Golf?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg går på langrenn ca 3 ganger i uka på vinters tid, masse fjellskiturer utover våren. Sykling og fjellturer sommers tid. Skulle ønske jeg hadde råd til sats eller 3t, men det er for dyrt. Utrooolig dyrt.

Det er så deilig at sola kommer tilbake mer og mer for hver uke som går nå! Er så trist med alt mørket. Våren er veldig flott, må jeg si. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ridning! Veldig bra når det gjelder styrkei bein, sete, mage og rygg. litt verre når det kommer til armer (dersom man ikke lemper mye høy da :sjarmor: )

For å få opp kondisen svømmer jeg en del.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Av IDRETTER holder jeg på med terrengsykling (men konkurrerer ikke, er foreløpig for feig), ellers TRENER jeg styrke, aerobic, løping (jogging og intervaller), men det er ikke idretter, i mine øyne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg trener som regel spinning 3-4 ganger i uken og styrke 2 ganger i uken. synes spinning er utrolig moro, og god trening!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trener spinning 2 ganger i uken og styrke 1 gang i uken.

Syns spinning er dritgøy og trener styrke fordi jeg føler at jeg må stramme opp litt her og der. Skulle gjerne trent oftere men finner ikke tid til det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse
Gjest Anonymous

akkurat nå blir det aerobic, styrke, spinning og turgåing. ellers blir det innimellom litt volleyball og badmington

før: fotball, innebandy og ridning.

savner lagidrett kjempe mye, men pga av tid og helse så så blir det enda en stund til jeg kan bedrive det igjen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har trent karate i 5 1/2 år, var konkurranseaktiv i 4 år, er nå karatedommer i kata og trener, samt utøver.

Er også glad i å stå på slalåm og svømme, men det er på hobbybasis.

Mvh Yvonne :heiajente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...