Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hun plumpet liksom litt uskyldig ut om det selv om jeg hadde sagt at jeg ikke ville vite hvordan jeg kan unngå effekten av medisinen. Det er antabus. Jeg fortalte at jeg tar det frivillig av og til når jeg er i risikoperioder for eksempel når det skjer mye og jeg er stresset. Hun hadde tidligere sagt at jeg kan søke det opp på nett, men det var jeg selvsagt ikke interessert i. Hun har tatt antabus tidligere, i hennes situasjon var barnevernet koblet inn. Det er ikke sånn i mitt tilfelle. Jeg tar antabus frivillig fordi jeg kan slite med alkohol og helsen min er ikke god. Jeg skal sjekkes for en del på sykehus snart, vil ikke gå i detaljer, men det kan være livstruende og alkohol vil ikke bedre situasjonen.

Jeg sa at jeg synes det er dårlig gjort og kalte henne frekk. Da gikk hun rett i forsvarsposisjon, som forventet og fjernet hun meg fra facebook. Det er like greit. Jeg vil ikke ha noe mer med henne å gjøre. Det middelet som fjerner effekten er noe som er sunt og som jeg tar nesten daglig, men jeg visste ikke at jeg da kan drikke alkohol uten å bli dårlig av antabus. Hvordan ville dere reagert på dette? Nå vet jeg jo at jeg enten må kutte ut helsekostproduktet, det er egentlig ikke helsekost, eller gi opp å ta antabus. Føler at hun virkelig gikk inn for å ødelegge for meg. Vet ikke om jeg kommer til å hilse på henne når vi tilfeldig møtes. Har lyst å behandle henne som luft. 

Venner har advart meg mot henne, spurt om jeg egentlig kjenner henne eller om jeg bare tror det. Jeg har svart at jeg ikke vet. Jeg vet at hun sliter med pillemisbruk og alkohol i perioder, men det er ingen unnskyldning for å gi meg sine råd om hvordan jeg kan drikke når jeg har tatt antabus. Hun kalte meg et dophue. Jeg kan røyke litt av og til og det gjør ikke hun. Men, jeg bryr meg ikke om hva hun mener om meg, respektløse drittmennekse, en skikkelig fitte! 

Måtte bare få ut litt frustrasjon. 

Ts

Anonymkode: 1145a...848

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Nå fikk jeg blokkert henne på facebook, men hvordan får jeg blokkert henne fra messenger? Skjer det automatisk hvis jeg blokkerer henne på telefonen? Jeg ønsker ingen kontakt med henne mer.

Ts

AnonymBruker
Skrevet

Hvis du allerede visste at det finnes et middel, tror du ikke at du ville ha googlet det selv i et svakt øyeblikk? så du kan ikke legge skylden på henne for at hun fortalte hva det var. Men det var teit gjort av henne, helt enig. Tenker at hun da selv var i et svakt øyeblikk og ville ha en å drikke med for enhver pris... høres ikke ut som den beste personen for deg å omgås uansett, hvis du vil unngå alkohol. Ville forsøkt å finne nye venner, men tilgitt henne og ikke gått rundt og vært bitter over det. Hvis du sprekker på grunn av at hun fortalte det er det egentlig bare en unskyldning og kommer til å gjøre deg bitter og gir henne makt over deg.  Den beste hevnen er jo nå å ha suksess og å vise henne at du klarer deg fint uansett :fnise::nordvesta:

Anonymkode: a2ca1...1ca

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Hvis du allerede visste at det finnes et middel, tror du ikke at du ville ha googlet det selv i et svakt øyeblikk? så du kan ikke legge skylden på henne for at hun fortalte hva det var. Men det var teit gjort av henne, helt enig. Tenker at hun da selv var i et svakt øyeblikk og ville ha en å drikke med for enhver pris... høres ikke ut som den beste personen for deg å omgås uansett, hvis du vil unngå alkohol. Ville forsøkt å finne nye venner, men tilgitt henne og ikke gått rundt og vært bitter over det. Hvis du sprekker på grunn av at hun fortalte det er det egentlig bare en unskyldning og kommer til å gjøre deg bitter og gir henne makt over deg.  Den beste hevnen er jo nå å ha suksess og å vise henne at du klarer deg fint uansett :fnise::nordvesta:

Jeg ville ikke googlet det i et svakt øyeblikk, for når jeg er edru har jeg ikke behov for alkohol. Da har jeg det faktisk veldig fint og finner gleden i små ting i hverdagen, men har tatt antabus for å føle meg trygg på at jeg ikke sprekker. Jeg har andre venner, så hun blir ikke et stort tap. Ga deg et pluss for ditt innlegg på grunn av den siste setningen. Takk skal du ha. :) Det trengte jeg å høre nå.

Ts

AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker said:

Hun var edru når hun fortalte det til meg. Det var ikke snakk om å drikke sammen. Men vet ikke om hun hadde tatt piller. Har blokkert henne overalt nå. 

Ts

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...