Gå til innhold

Tjukken & Lillemor - sesong 2

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

De som er med for å filme denne fjell-turen har nok en langt, langt tyngre jobb enn det "tjukken og lillemor" har. 

Det er jo nødvendig med en god del utstyr, klær og proviant for å være med på en slik tur. Men de som er med bak kamera, må jo bære med seg masse tungt utstyr for å filme også - og dette kommer vel i tillegg til alt det vanlige utstyret, proviant og så videre... 

Anonymkode: 46837...a39

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg koser meg med serien og så nettopp episode 4.. Da gikk de opp og ned 4200 til 5000 meter..

Men hørte jeg riktig at neste episode er siste episode? Kan ikke helt skjønne at de skal rekke 5000-7000 meter på en episode? 

Blir spennende å se i morgen.

Gjest Winza
Skrevet
59 minutter siden, Fortunatus skrev:

Jeg koser meg med serien og så nettopp episode 4.. Da gikk de opp og ned 4200 til 5000 meter..

Men hørte jeg riktig at neste episode er siste episode? Kan ikke helt skjønne at de skal rekke 5000-7000 meter på en episode? 

Blir spennende å se i morgen.

Kanskje det blir en cliffhanger? :fnise: 

AnonymBruker
Skrevet

Så kjedelig at de ikke kom opp! Men hvorfor kunne de ikke prøve to ganger, alle de andre strekkene har jo gått mye lettere i andre forsøk? Men lå vel kanskje litt i kortene når selv mange erfarne klatrere måtte snu. 

Anonymkode: 716ba...943

Skrevet
57 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så kjedelig at de ikke kom opp! Men hvorfor kunne de ikke prøve to ganger, alle de andre strekkene har jo gått mye lettere i andre forsøk? Men lå vel kanskje litt i kortene når selv mange erfarne klatrere måtte snu. 

synes også denne episoden var rar.. Rart de ikke kunne brukt 2 episoder på siste del, istedenfor å bruke flere episoder på forberedelsene.. 

Synes fra de gav opp så gikk det bare fem min så var alt over.. 

• Liker 5
Skrevet

Syns også episoden og måten sesongen ble avsluttet var merkelig. Nesten som de måtte avslutte i full hast. Skuffende.

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

De får prøve på noe enklere neste gang. Gå fra Jernbanetorget til Grønland eller noe. :laugh:

Gjest Winza
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

De får prøve på noe enklere neste gang. Gå fra Jernbanetorget til Grønland eller noe. :laugh:

Eller reise til mars :P

AnonymBruker
Skrevet
19 timer siden, Poppzy skrev:

Syns også episoden og måten sesongen ble avsluttet var merkelig. Nesten som de måtte avslutte i full hast. Skuffende.

Helt håpløs avslutning, ja. Minner om strukturen på en barneskolestil jeg skrev.

Anonymkode: 1a9cf...03d

• Liker 3
Skrevet

Jeg syns også det sluttet for brått! "Nei, dette klarte vi ikke." Og så rulletekst. Hm!

Kanskje vi får forklaring i boka?

AnonymBruker
Skrevet

Drev ikke han Truls med en god del trening i fleire uker og måneder før denne fjellturen? 

Han var jo fremdeles temmelig rundt iløpet av denne turen. 

Anonymkode: 46837...a39

• Liker 1
Gjest Winza
Skrevet
14 minutter siden, Barefootgirl skrev:

Jeg syns også det sluttet for brått! "Nei, dette klarte vi ikke." Og så rulletekst. Hm!

Kanskje vi får forklaring i boka?

Kanskje det kommer en film

Skrevet
59 minutter siden, Winza skrev:

Kanskje det kommer en film

Hadde ikke gjort noe, de er ganske trivelige å følge med på 😁

• Liker 1
Skrevet
13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Helt håpløs avslutning, ja. Minner om strukturen på en barneskolestil jeg skrev.

Anonymkode: 1a9cf...03d

Haha.. Ja, sånn sluttet mine stilet også 😂

Skrevet

hahahaha. Ja, det er riktig.

Men ja, veldig skuffende som seer det her. Synes hele programmet nå plutselig bar preg av den dårlige avslutningen. 

Gjest Winza
Skrevet
3 minutter siden, Fortunatus skrev:

hahahaha. Ja, det er riktig.

Men ja, veldig skuffende som seer det her. Synes hele programmet nå plutselig bar preg av den dårlige avslutningen. 

Den første sesongen er best :)

Skrevet
22 timer siden, Winza skrev:

Eller reise til mars :P

Det hadde vært noe! :hoppendeglad:

Gjest Winza
Skrevet
16 minutter siden, Salka skrev:

Det hadde vært noe! :hoppendeglad:

FD272B9B-E67E-4582-AC4E-BC6DA3B3B873.thumb.jpeg.ecab6370d9d91f60bc3b84d9c4b6f6cf.jpeg

AnonymBruker
Skrevet

Virker nesten som de klippet episode 1-4 basert på at det skulle være 6 episoder, for så å plutselig ombestemme seg og klemte episode 5 og 6 til én episode. 

Men når det er sagt, så var det jo ikke såå mye mer å si når de ikke kom seg opp, iom at de ikke kom seg opp fordi Truls ikke var godt nok trent til å klare å gå raskt nok. Kondisen blir nok ikke bedre av å prøve en gang til. (Men kunne de ikke hvilt én dag lengre på siste camp før de prøvde seg?) 

Anonymkode: 09528...dac

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er mest forundret over at Cecilie klarer seg så godt i høyden. Hun så ikke ut til å ha noen problemer med pusten under hele tatt. Har hørt at hun har ekstreme forutsetninger i så måte. Det sies at det ikke er de som er best trent som klarer å komme opp på høye topper, ofte er det pensjonister som gjør det best fordi de er vant til langsomt tempo bl.a.

Syns også avslutningen kom brått på. Greit at de ikke kom opp, men de har klart mye likevel. Og det hadde vært gøy å se når de kom hjem til familien og kjæresten hjemme.

Anonymkode: 99a79...49b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...