Gå til innhold

Takke meg til Vestlandet med så mye kritikk mot vestfold og østfold og områdene rundt..

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det virkelig så gangsta/narko/nav/mobbing/innvandring/asyl/galskap der? Helt sjokka....

Anonymkode: 7381f...9bb

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Nei det er det ikke. Men det er noe. Men det er det alle steder. Her på kg er det ofte de som har merket de mørke sider ved steder som svarer.. 

Anonymkode: 6b0d8...7c5

AnonymBruker
Skrevet

Jeg, samboer og sønn på 1,5 flytter til Tomter i Østfold nå til sommeren :) vi gleder oss!

Anonymkode: bc4bf...400

AnonymBruker
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg, samboer og sønn på 1,5 flytter til Tomter i Østfold nå til sommeren :) vi gleder oss!

Anonymkode: bc4bf...400

Så bra da,håper dere trives da :)

AnonymBruker
Skrevet

Halve vennegjengen min er mobbet vekk fra knøttsmå vestlandsbygder fordi de våget å være noe annet enn a4. Mobbing finnes over alt.

Anonymkode: c8228...ccf

AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Halve vennegjengen min er mobbet vekk fra knøttsmå vestlandsbygder fordi de våget å være noe annet enn a4. Mobbing finnes over alt.

Anonymkode: c8228...ccf

Ja det er sant. Men ingen skoler her er det noe særlig mobbing. Foten blir satt ned med engang. Ikke merkepress og andre ting heller.

Skrevet

For meg som er trønder så høres alle nevnte områder som mareritt det ikke går an å bo.

AnonymBruker
Skrevet

Vi bor i Drammen og stortrives. Har tenåringer, og ikke noe gjenger, vold, rus eller tull. Rus finnes jo overalt, også på Vestlandet. Men man trenger jo ikke å oppsøke det. 

Anonymkode: a78f6...fbc

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...