Gå til innhold

Gave fra forlover

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal som tidligere nevnt være forlover snart, og lurer veldig på hva jeg skal finne på i gave til brudeparet.

Ønsker og gi dem noe spesielt som minner om dagen etc, men hva skal jeg finne på...??

Dere har jo alltid så mange fine forslag så kanskje dere kunne også hjelpe meg her???

klem fra majan :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje du kan lage et slags album hvor du samler bilder, interne historier osv...? det hadde ihvertfall jeg blitt veldig glad for! Koselig med noe personlig fra forloveren.

Eller en opplevelse av noe slag? noe dere har til felles i vennegjengen? da kunne du jo spleiset med brudgommens forlover så kan dere alle fire gjøre noe morro sammen?

Skrevet
Kanskje du kan lage et slags album hvor du samler bilder, interne historier osv...? det hadde ihvertfall jeg blitt veldig glad for! Koselig med noe personlig fra forloveren.

Eg skulle akkurat til å foreslå det samme!!!!! :)

Gjest Vigdis_brud05
Skrevet

Min svigerinne fikk en topp gave av sin forlover.

Hun hadde tatt vare på en liste de hadde skrevet for mange år siden vedr. nyttårsforsett. Hun leste listen opp i bryllupet :hoho: Holdt på å le meg skakk av alt de hadde satt opp og måten de hadde skrevet det på. Hun hadde kjøpt en stor ramme og rammet inn disse forsettene omkranset av bilder av dem. Noen nye bilder, noen gamle. UTROLIG KOSELIG!!!

Hun hadde også kjøpt en fin Austinfigur. De er flotte!

Vanskelig for oss å si hva du skal kjøpe: Det kommer jo an på hvor mye du har tenkt å handle for og hva brudeparet liker. Men det er en god ide å gi noe personlig til bruden. Enten som gaven eller i tilleggg som i mitt eksempel.

Lykke til! Du finner helt sikker på noe som faller i smak. Det er jo tydelig at du reflekterer over hva det skal være, og gjennomtenkte gaver er som regel veldig bra å få :wink:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...