AnonymBruker Skrevet 10. april 2018 #1 Skrevet 10. april 2018 Vurderer å starte på bunad til mannen. Det vil si; han har bursdag om ikke lenge, og jeg vet at han ønsker seg bunad. Det blir så klart for dyrt å kjøpe en hel bunad med det samme, men tenker at jeg kan starte samlingen ved å kjøpe noe? Jeg vet ikke hva slags bunad han ønsker seg (tror ikke han vet helt selv heller), så det må være noe tilbehør som er universelt. Maks pris 2500,-. Noen tips? Anonymkode: 6c4a0...83e
AnonymBruker Skrevet 11. april 2018 #3 Skrevet 11. april 2018 2 hours ago, AnonymBruker said: kniv? Anonymkode: df56b...97b ? Anonymkode: 9b01a...cc1
AnonymBruker Skrevet 11. april 2018 #4 Skrevet 11. april 2018 Tilbehør varierer fra bunad til bunad, så det er rimelig håpløst å begynne å kjøpe noe uten å vite hvilken bunad han har lyst på. Da får du utforme det som et gavekort heller. "Bidrag til fremtidig bunad". Eller bare finne ut hvilken han har lyst på. Anonymkode: dc3c5...c40
AnonymBruker Skrevet 11. april 2018 #5 Skrevet 11. april 2018 Du kan vurdere bunadsko. https://www.norskflid.no/bunadstilbehoer/lars-bunad/ Anonymkode: fe3dd...339 1
Antoinette Skrevet 11. april 2018 #6 Skrevet 11. april 2018 Vanskelig å gi deg tips når du ikke engang vet hva slags bunad han ønsker seg. Tilbehør varierer endel - også for herrebunader.
AnonymBruker Skrevet 11. april 2018 #8 Skrevet 11. april 2018 vi begynte med knappene og sølvet, og etter hvert bregdebåndene og strømpene, for det var mange småting som kunne fordeles ut over på jule og bursdagsgaver fra både meg selv og familien. Men du må jo nesten velge en bunad første Kniv og klokke som none foreslår er det eneste jeg vet som er generisk for flere bunader, men samtidig er det jo ting man ikke MÅ ha til en bunad. Personlig ville jeg begynt med det nødvendige, og tatt kniven og klokka helt til sist, men da må du altså velge... Anonymkode: 5096a...c6a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå