Gå til innhold

Rullesko til barn

SesameStreet

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker

Har det til min på seks. Får ikke bruke på skolen, og vi har grus utenfor huset. Det blir stort sett brukt i helgene og enkelte kvelder på fortau, på kjøpesenter og lignende. (Innendørs må barnet pent holde farten til foreldrene og barnevogna) Og sånn bruk tenker jeg er bare lek og balanse. Og helt greit. 

Anonymkode: 6072e...f26

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er mine for små til slike sko, men når de spør får de ett klart nei. Jeg velger kun kvalitetssko som er bra for bena til barna mine. Og rullesko går ikke under den kategorien hos meg

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Der det er forbudt med rulleskøyter er det også forbudt med rullesko (butikker, kjøpesenter o.l).

Anonymkode: 66830...6ec

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Der det er forbudt med rulleskøyter er det også forbudt med rullesko (butikker, kjøpesenter o.l).

Derfor må barna være store nok til å skjønne kår de må gå vanlig, og når de kan rulle.

Anonymkode: 211e6...ff2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

40 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har det til min på seks. Får ikke bruke på skolen, og vi har grus utenfor huset. Det blir stort sett brukt i helgene og enkelte kvelder på fortau, på kjøpesenter og lignende. (Innendørs må barnet pent holde farten til foreldrene og barnevogna) Og sånn bruk tenker jeg er bare lek og balanse. Og helt greit. 

Anonymkode: 6072e...f26

Hvorfor rullesko og ikke rulleskøyter, om jeg kan spørre?:P

35 minutter siden, Minlillelykke skrev:

Nå er mine for små til slike sko, men når de spør får de ett klart nei. Jeg velger kun kvalitetssko som er bra for bena til barna mine. Og rullesko går ikke under den kategorien hos meg

Jeg tenker også at det ikke er kvalitet, men de er jo morsomme og barna har det hyggelig med å kjøre rundt. 

29 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hos oss så er det barn som bruker sparkesykkelen inne og jeg har et barn som blir ganske irritabel når jeg sier at det ikke er lov. "Ja, men alle andre..." :roll: Jeg tror fristelsen ville blitt for stor for mitt barn, nettopp, fordi at vi ser at det er vanvittig mange som bruker rullesko, segway, rulleskøyter og sparkesykkel inne. 

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Derfor må barna være store nok til å skjønne kår de må gå vanlig, og når de kan rulle.

Anonymkode: 211e6...ff2

Hva tenker du er passende alder da? Jeg har sett barn som jeg vil tippe er 10-11 som bruker dem inne, mens de går ved siden av foreldrene sine. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Husker jeg hadde rullesko da jeg var mindre. Var vel rundt 10. Ble ofte sliten i bena og endte opp med å tippe forover, der var det jo ikke hjul så det endte med at jeg gikk på trynet. Moro med slike sko var det da. Man får ikke samme fart på rullesko som man får på rulleskøyter og ser derfor ikke problemet med å la et barn bruke det selv om en skal på butikken/på kjøpesenter osv heller. Tror ikke de fleste ser på det som helt krise. Det vil jo alltid være folk som er imot noe uansett. 

Anonymkode: a536e...0a4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 time siden, Minlillelykke skrev:

Men de gidder jo ikke ha de på seg lenge om gangen,så jeg ser ikke helt problemet med at de kan ha det litt gøy . Tror nok ikke føttene blir ødelagt av dette......

Anonymkode: 75beb...4f7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Men de gidder jo ikke ha de på seg lenge om gangen,så jeg ser ikke helt problemet med at de kan ha det litt gøy . Tror nok ikke føttene blir ødelagt av dette......

Anonymkode: 75beb...4f7

De kan ha det gøy på andre måter. Det kommer ikke inn i vårt hus😊

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...