AnonymBruker Skrevet 10. april 2018 #1 Skrevet 10. april 2018 Heisann! Ville spørre om hvordan man regner ut karakterene man får på høyskolen for å vite om man er innenfor grensepengen for å ta master. Saken gjelder sykepleieeutdaning. Jeg skjekket skolen min sine poenggrense for å komme inn på masterstudiet, der står det at man skal ha C i snitt i løpet av bacheloren. Jeg er førsteårstudent, har hatt bare 2 eksamer med en E og en D. Ikke særlig imponerende! Det vet jeg!. Men hvilke karakterer må jeg få i årene fremover for å komme inn på masterstudiet? Er det noen som vet hvordan man regner ut? Anonymkode: df31c...9c7
AnonymBruker Skrevet 10. april 2018 #2 Skrevet 10. april 2018 Er det virkelig ingen som kan hjelpe meg????? Anonymkode: df31c...9c7
Serafin Skrevet 10. april 2018 #3 Skrevet 10. april 2018 57 minutter siden, AnonymBruker skrev: Heisann! Ville spørre om hvordan man regner ut karakterene man får på høyskolen for å vite om man er innenfor grensepengen for å ta master. Saken gjelder sykepleieeutdaning. Jeg skjekket skolen min sine poenggrense for å komme inn på masterstudiet, der står det at man skal ha C i snitt i løpet av bacheloren. Jeg er førsteårstudent, har hatt bare 2 eksamer med en E og en D. Ikke særlig imponerende! Det vet jeg!. Men hvilke karakterer må jeg få i årene fremover for å komme inn på masterstudiet? Er det noen som vet hvordan man regner ut? Anonymkode: df31c...9c7 Snakk med studierådgiver, noen i administrasjonen eller noen som er ansvarlige for bachelorprogrammet i sykepleie? Kanskje de kan hjelpe deg.