Gå til innhold

Null oppmerksomhet

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei 

Jeg er en mørk jente fra Nigeria. Jeg er oppvokst i Norge 

Jeg liker veldig godt lyse gutter ( de europeiske) men føler at jeg ikke får noe oppmerksomhet fra dem. De som viser interesse er ofte fulle 😅 altså ikke i edrutilstand. Hva bør jeg gjøre?

Anonymkode: b09b7...64a

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hei 

Jeg er en mørk jente fra Nigeria. Jeg er oppvokst i Norge 

Jeg liker veldig godt lyse gutter ( de europeiske) men føler at jeg ikke får noe oppmerksomhet fra dem. De som viser interesse er ofte fulle 😅 altså ikke i edrutilstand. Hva bør jeg gjøre?

Anonymkode: b09b7...64a

Du må prøve å snakke med de. Har alltid lyst å møte ei mørk jente fordi de er litt eksotiske og liker andre kulturer, så hadde vært gøy å møte ei som er fra en annen kultur. Har du aldri hatt sex med en norsk gutt før?:)

Anonymkode: a4f9d...020

AnonymBruker
Skrevet

Norske gutter er litt sjenerte. Og oppdratt til å ikke være påtrengende. Vis de litt positiv oppmerksomhet og du vil finne noen som liker deg.

Anonymkode: 95ef3...924

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Bare oppsøk de og oppfør deg hyggelig, ydmyk og lavmælt ikke ropete og all over. Jeg, og veldig mange har inntrykk av at afrikanske jenter er veldig høylydte og all over, ofte ute etter bråk og drama , og det er helt motsatt av hva nordmenn er og liker.
Ellers så kan det jo være en god ide å prøve å møte noen andre steder enn på byen, menn tar desverre ikke jenter som er på byen veldig seriøst, så generelt har man større sjanse for å faktisk få noen til å like en via felles interesser, sportsgrupper, hobbyaktiviteter , nettdating og lignende :)

Anonymkode: 6e3a9...66d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...